  • 1. Data: 2011-04-10 11:26:22
    Temat: opaski zaciskowe na kołpki - srebrne
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Witam
    Czy ktoś spotkał się z opaskami w kolorze srebrnym ?
    poszukuję takowe do kołpaków ale opaski są albo czarne albo białe.
    Może lepiej stosować opaski metalowe ?

  • 2. Data: 2011-04-10 11:29:40
    Temat: Re: opaski zaciskowe na kołpki - srebrne
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 11:26:22 +0200, n...@m...pl napisał(a):

    > Witam
    > Czy ktoś spotkał się z opaskami w kolorze srebrnym ?
    > poszukuję takowe do kołpaków ale opaski są albo czarne albo białe.
    > Może lepiej stosować opaski metalowe ?

    Podobno złote zmniejszają zużycie paliwa o 27%

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-04-10 11:31:14
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-10 11:26, . pisze:
    > Witam
    > Czy ktoś spotkał się z opaskami w kolorze srebrnym ?
    > poszukuję takowe do kołpaków ale opaski są albo czarne albo białe.
    > Może lepiej stosować opaski metalowe ?

    Zastosuj srebrny spray do tych trytytek.

  • 4. Data: 2011-04-10 11:31:36
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-10 11:29, Waldek Godel pisze:

    > Podobno złote zmniejszają zużycie paliwa o 27%

    Ja słyszałem, że niebieskie. To jak to jest?

  • 5. Data: 2011-04-10 11:36:56
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Zastosuj srebrny spray do tych trytytek.

    ale to będzie więcej kosztować

  • 6. Data: 2011-04-10 11:37:56
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Podobno złote zmniejszają zużycie paliwa o 27%

    ale nie pasują kolorem do srebrnych kołpaków

  • 7. Data: 2011-04-10 11:45:02
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-10 11:36, . pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > ale to będzie więcej kosztować

    No tak, zapomniałem że cena sprayu jest 5 razy droższa od benzyny...

  • 8. Data: 2011-04-10 11:54:38
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > No tak, zapomniałem że cena sprayu jest 5 razy droższa od benzyny...

    Co ma benzyna do opasek zaciskowych ?
    zresztą mam diesla (cena podobna)

  • 9. Data: 2011-04-10 12:16:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 11:54:38 +0200, n...@m...pl napisał(a):

    > Co ma benzyna do opasek zaciskowych ?
    > zresztą mam diesla (cena podobna)

    Ale pamiętałeś, żeby nowe opaski założyć na przednią oś?

  • 10. Data: 2011-04-10 14:42:27
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-04-10 11:26, . pisze:

    > Czy ktoś spotkał się z opaskami w kolorze srebrnym ?

    Może jakiś drut cynowany (na metry, może w Castoramach coś takiego
    mają)? Albo np. srebrzankę:
    http://static.tme.eu/katalog_pics/c/2/a/c2af8d5dba30
    3ee694f869401ec4e87a/scw-1.50_100.jpg
    W niektórych sklepach elektronicznych do kupienia na metry...

    Ze względu na średnicę, chyba mniej widoczne, niż opaski plastikowe...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.