  • 21. Data: 2011-04-11 21:52:12
    Temat: Re: opaski zaciskowe na kołpki - srebrne
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik " ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:invehm$2g3i$1@newsread.aster.pl...

    > Zakładam że złodziej nie będzie mieć nożyczek, obcinarki do paznokci itp
    > zawsze to więcej roboty niż przykucnąć i wyrwać szybko wszystkie 4
    > kołpaki.
    > Zastanawiam się nad tymi stalowymi ale musiał bym je zobaczyć i ocenić czy
    > da się później jakoś je przeciąć / zdjąć.

    ta, bo ten który idzie krasc kołpaki to jeszcze w zyciu nie slyszal, ze
    kołpaki czesto sa przypiete opaskami. Napewno kiedy takie spotka na swej
    drodze bedzie musial poddac sie jakiejs terapii..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 22. Data: 2011-04-11 23:37:15
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > ta, bo ten który idzie krasc kołpaki to jeszcze w zyciu nie slyszal, ze
    > kołpaki czesto sa przypiete opaskami. Napewno kiedy takie spotka na swej
    > drodze bedzie musial poddac sie jakiejs terapii..

    Ale wiesz ... Zlodziej moze akurat nie isc krasc kolpaki tylko na spacer.
    Wtedy moze nie miec odpowiedniego sprzetu. I jak wtedy sobie pomysli, ze
    moze by co przy okazji spaceru ukrasc i akurat trafi na takie kolpaki z
    opaskami to wtedy nie ukradnie ;)

    Pozdrawiam

    DJ

  • 23. Data: 2011-04-12 05:57:30
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-10 14:49, AL pisze:

    > jesli boisz sie, ze je ukradna - to trytki nie poprawia Ci humoru

    Właśnie nie! Srebrne ponoć poprawiają humor.

  • 24. Data: 2011-04-12 10:11:59
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    DJ wrote:

> [...]
    > pomysli, ze moze by co przy okazji spaceru ukrasc i akurat trafi na
    > takie kolpaki z opaskami to wtedy nie ukradnie ;)

    W poprzednim samochodzie ukradli mi 3 komplety w ciągu 3 miechów. Poźniej
    przez połtora roku miałem spokój bo założyłem opaski. Statystycznie jednak
    coś w tym jest. Przynajmiej ukradnie je profesjonalista :) a nie gówniarz
    który będzie rzucał nimi po ulicy.

    Marek P.

  • 25. Data: 2011-04-12 17:22:37
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    http://www.mossplastics.pl/kolorowe-opaski-kablowe

  • 26. Data: 2011-04-12 20:06:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > coś w tym jest. Przynajmiej ukradnie je profesjonalista :) a nie gówniarz

    ja w zeszłym roku mialem zielony samochód i o rodziców często stała woda w
    piwnicy.
    W tym roku mam czarny samochód, a u rodziców wody nie ma...
    Statystycznie warto więc mieć czarny samochód, no chyba, ze rodzice nie mają
    piwnicy..

    :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)