  • 1. Data: 2017-10-01 15:16:32
    Temat: [ostro 4] myszka usb
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    takie zagadnienie - jak ugryźć myszkę USB?

    chodzi o dołączenie do systemu, poprzez jakieś biblioteki usb host do
    stm/pic...

    jak obczaić komunikację, protokół? jak obczaić jak to w ogóle ma działać?

  • 2. Data: 2017-10-01 15:26:28
    Temat: Re: [ostro 4] myszka usb
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU

    http://lmgtfy.com/?q=usb+hid+mouse

    > chodzi o dołączenie do systemu, poprzez jakieś biblioteki usb host do
    > stm/pic...

    Każdy system ma już biblioteki do myszy.

    > jak obczaić komunikację, protokół? jak obczaić jak to w ogóle ma działać?

    Każdy producent procków z USB dostarcza przykłady i zawsze wśród nich jest
    mysz.
    https://www.youtube.com/watch?v=aNJYVY3OhMU
    https://github.com/iancanada/STM32Cube-USB-Mouse-HID

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2017-10-01 15:33:45
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    DZIĘKUJĘ!

    a bardziej mnie interesuje pic - o którym nic nie wiem,
    chodzi o jakiś mały procek w dipie cobym mógł sobie polutować...

  • 4. Data: 2017-10-01 16:33:05
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a co to jest za wynalazek mysz usb/ps2?