  • 11. Data: 2009-06-24 15:26:38
    Temat: Re: pamięć do starego komputera
    Od: "Marek HAGA" <m...@o...dupa.pl>

    "aga " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:h1tfti$grt$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli jednak najlepiej wrzucić 2x64 dokładnie tego samego typu?

    Najlepiej włożyć 2 x 512 MB a stare wyrzucić. Ewentualnie mogą zostać
    gdyby raczyły pracować z nowymi bezkonfliktowo.

    MS

  • 12. Data: 2009-06-24 18:23:49
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aga " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ext

    > Dziękuję za podpowiedź. Ale czy to będzie działało z dwiema pamięciami
    > SAMSUNG
    > 64MB MR16R0824AN1-CK8? Bo już 2x64 mamy, czy to można sobie dowolnie
    > "mieszać"?

    Tez mam taką staroć z pamięciami RIMM, co prawda płyta Asusa, ale mieszać
    możesz z jednym zastrzeżenim. Na płycie masz dwa banki pamięci (po 2 sloty
    każdy) ważne, żeby w w każdym banku (czyli dwóch slotach) były te identyczne
    kości pamięci. W tej chwili masz w jednym banku zaślepki. Jak kupisz nowe
    pamieci najlepiej jak ktoś sugerował 2 x 512MB to proponuje zamienić je
    miejscami tzn. te nowe wsadzić tam gdzie teraz masz 2x64MB, natomiast stare
    do nowego banku. Kupując pamięci zwróć uwagę, żeby były to PC800, bo są
    dostępne jeszcze PC600 i bedą również chodzić ale system bezie wolniej
    działał.

    pozdrawiam
    T.

  • 13. Data: 2009-07-03 08:36:37
    Od: "aga " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomek <l...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > do nowego banku. Kupując pamięci zwróć uwagę, żeby były to PC800, bo są
    > dostępne jeszcze PC600 i bedą również chodzić ale system bezie wolniej

    Z opóźnieniem, ale dzięki za radę.
    Pozdrawiam
    Aga