  • 1. Data: 2022-01-01 23:22:49
    Temat: paragony grozy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Za kurs z Gdyni do Gdańska Zaspy 595zł

    Nasza czytelniczka zapłaciła, bo o czym wiedział kierowca w szpitalu umierał jej
    ojciec.

    Następnego dnia syn kobiety zadzwonił do przewoźnika z prośbą o
    wyjaśnienie, skąd tak wysoki rachunek za przejazd. Z informacji,
    jakie uzyskał, wynikało, że firma nie ma sobie nic do zarzucenia, bo
    kurs odbył się w pełni legalnie.

    Jeśli firma nie ma sobie nic do zarzucenia
    no to heja

    Centrum Szkoleniowo-Usługowe Anna Żórawska
    ul. kpt. Mamerta Stankiewicza 22/ 2
    81-578 Gdynia
    REGON: 364000587
    NIP: 9581514282

    GA 697FV

    https://mapa.targeo.pl/9581514282/nip/firma

    https://tinyurl.com/a2svrh38

    https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/595-zl-za-kurs-
    taksowka-z-Gdyni-do-Gdanska-n162951.html
    https://www.wykop.pl/link/6436549/595-zl-za-kurs-tak
    sowka-z-gdyni-do-gdanska/
    https://www.onet.pl/informacje/onettrojmiasto/trojmi
    asto-horrendalny-rachunek-za-przejazd-taksowka-zapla
    cila-niemal-600-zl/ecrtyh9,79cfc278

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2022-01-01 23:44:14
    Temat: Re: paragony grozy
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-01-01 o 23:22, PiteR pisze:
> [...]
    > kurs odbył się w pełni legalnie.
    >
    > Jeśli firma nie ma sobie nic do zarzucenia
    Deskoterapia by sie przydała takim złodziejom :)

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2022-01-02 06:11:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-01-stycznia-2022 o 23:44, Janusz pisze:

    > Deskoterapia by sie przydała takim złodziejom :)

    Wolność podpisywania umów jak z frankowiczami ;-)

    Chcesz z naszych pieniędzy finansować mniej zaradnych? Toż to SOCJALIZM ;-)

  • 4. Data: 2022-01-02 09:30:10
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.01.2022 o 06:11, _Master_ pisze:

    > Wolność podpisywania umów jak z frankowiczami ;-)
    >
    > Chcesz z naszych pieniędzy finansować mniej zaradnych? Toż to SOCJALIZM ;-)

    nie wiem czy to ma być żart, czy nie. Popieram wolny handlel i usługi,
    ale nie dziki. klient musi wiedzieć przed usługa ile za nią zapłaci, lub
    ma dostęp do cennika.
    Tyle że to nie sprawa na grupę, tylko do rzecznika praw konsumenta.

    ToMasz

  • 5. Data: 2022-01-02 09:57:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2022 o 09:30, ToMasz pisze:

> [...]
    > ma dostęp do cennika.
    > Tyle że to nie sprawa na grupę, tylko do rzecznika praw konsumenta.

    Akurat nagłaśnianie takich przypadków jest dobrą praktyką. Niezależnie
    od rzecznika im więcej ludzi się o tym dowie, tym większa jest szansa,
    że ktoś dupę ruszy. Problem tylko w tym, żeby były to wiarygodne
    informację, żeby nie okazało się że komuś postronnemu samochód się
    samozapalił.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2022-01-02 10:41:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-02-stycznia-2022 o 09:30, ToMasz pisze:

> [...]
    > ma dostęp do cennika.
    > Tyle że to nie sprawa na grupę, tylko do rzecznika praw konsumenta.

    To dalej jest wybór gdzie ma być socjalizm a gdzie zaczyna się wolność umów.

  • 7. Data: 2022-01-02 10:51:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-02-stycznia-2022 o 09:57, Shrek pisze:

> [...]
    > że ktoś dupę ruszy. Problem tylko w tym, żeby były to wiarygodne
    > informację, żeby nie okazało się że komuś postronnemu samochód się

    A jeszcze lepsze efekty da osobiste doświadczenie bez tych całych
    instytucji zjadających nasze podatki.

    Tak wiem. TO STRASZNE CO PISZĘ ;-)

  • 8. Data: 2022-01-02 11:07:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2022 o 10:51, _Master_ pisze:

    > A jeszcze lepsze efekty da osobiste doświadczenie bez tych całych
    > instytucji zjadających nasze podatki.
    >
    > Tak wiem. TO STRASZNE CO PISZĘ ;-)

    Jedno nie wyklucza drugiego. Już zaczęli skomleć na fejsbuku, że to
    samowolka pracownika, dziennikarze rozmawiali ze złą osobą we firmie i w
    ogóle to nieporozumienie i kasę oddadzą. Teraz kolej na kontrole
    skarbową a jak nie to kontakt z ubezpieczycielem;). NIestety skończy się
    na odrobinie smrodu i oddanej kasie i dalej będą odpierdalać swoje i tak
    lepiej niż by rzeczniki osiągnęły. Aż w koncu źle trafą i ktoś ich
    wyjaśni...

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2022-01-02 11:30:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-02-stycznia-2022 o 11:07, Shrek pisze:

> [...]
    > na odrobinie smrodu i oddanej kasie i dalej będą odpierdalać swoje i tak
    > lepiej niż by rzeczniki osiągnęły. Aż w koncu źle trafą i ktoś ich

    W takim razie po co to bicie piany, marnowanie prądu i powiększanie
    śladu węglowego ;-)

    Jak ktoś złamał prawo to ukarać a jak trzeba to posadzić.

  • 10. Data: 2022-01-02 14:10:02
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    sowka-z-gdyni-do-gdanska/
    > https://www.onet.pl/informacje/onettrojmiasto/trojmi
    asto-horrendalny-rachunek-za-przejazd-taksowka-zapla

    W artykule Trójmisato.pl - nie wiem, jakim cudem wyszło im 21 km - GM
    pokazuje prawie 35 km w jedną stronę, razem z powrotem wychodzi 70 km.
    Generalnie trochę drogo, ale opierajmy się na faktach. I kolejna sprawa
    - dlaczego na dole artykułu podają taryfę z Gdyni, skoro to był kurs
    międzymiastowy? Tyle że w takim przypadku kierowca powinien uprzedzić...

    T.