  • 1. Data: 2022-01-03 16:12:44
    Temat: Zamówione RENAULT brand new poszło się jebać
    Od: Piterxxx <m...@k...pl>

    3 miesiące czekania na zamówione RENAULT CAPTUR i diler stwierdza: nie
    będzie pańskiego auta (i co nam pan zrobi), zwraca zaliczkę która uj
    jest teraz warta bo od zamówienia samochód podrożał o 4tys

    wymigał się pod pretekstem że jakiejś konfiguracji kombinacji (którą
    nadal można wybrać na stronie renault) fabryka już nie wyprodukuje

    Witamy w 2022roku

  • 2. Data: 2022-01-03 16:23:25
    Temat: Re: Zamówione RENAULT brand new poszło się jebać
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61d3126b$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    user Piterxxx pisze tak:

> [...]
    > nie będzie pańskiego auta (i co nam pan zrobi), zwraca zaliczkę
    > która uj jest teraz warta bo od zamówienia samochód podrożał o

    a było cokolwiek do kupienia od ręki? Czy nic?

    > wymigał się pod pretekstem że jakiejś konfiguracji kombinacji
    > (którą nadal można wybrać na stronie renault) fabryka już nie
    > wyprodukuje

    powiedz że chcesz odsetki od 4tys

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2022-01-03 16:33:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.01.2022 o 16:12, Piterxxx pisze:

> [...]
    >
    > wymigał się pod pretekstem że jakiejś konfiguracji kombinacji (którą
    > nadal można wybrać na stronie renault) fabryka już nie wyprodukuje

    Może diler przeczytał to:
    "SUV nie ma żadnej zalety, oprócz egoistycznego snobistycznego poczucia
    właściciela że siedzi wyżej i jest lepszy od tych co siedzą niżej"
    i zechciał chronić dzieci?

  • 4. Data: 2022-01-03 17:45:07
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    >
    > wymigał się pod pretekstem że jakiejś konfiguracji kombinacji (którą
    > nadal można wybrać na stronie renault) fabryka już nie wyprodukuje

    Powinieneś się cieszyć. Są głosy, że takie większe samochody osobowe
    powinny być zakazane. Jak wprowadzą taki zakaz, to zostałbyś z
    samochodem, którym nie będzie wolno Ci jeździć.
    Kup lepiej rower. Ekonomiczny, bezpieczniejszy dla otoczenia i co
    najważniejsze bardziej ekologiczny, nieprawdaż?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2022-01-03 17:49:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2022 o 16:12 Piterxxx <m...@k...pl> pisze:

> [...]
    >
    > wymigał się pod pretekstem że jakiejś konfiguracji kombinacji (którą
    > nadal można wybrać na stronie renault) fabryka już nie wyprodukuje

    Ja czekam na citroena i miałem już 3 telefony/maile z pytaniem czy:
    1. biorę auto bez ładowarki indukcyjnej (bo dostawca splajtował i element
    wypadł z konfiguracji)
    2. biorę bez podgrzewanej szyby przedniej - w tym modelu już nie jest
    dostępna
    3. jest podgrzewana szyba, ale trzeba więcej dopłacić - czy rezygnuję?

    We wszytskich przypadkach słyszałem, że nie muszę się na to decydować i
    mogę spokojnie zrezygnować - jest kolejka chętnych na zamówione przeze
    mnie auto :-).

    Ktoś Cię przebił i zaproponował, że weźmie Twoje auto z mniejszym rabatem.
    Takie czasy - trzeba się prosić aby ci coś sprzedali...

    TG

  • 6. Data: 2022-01-03 18:46:23
    Od: Piterxxx <m...@k...pl>

    > Może diler przeczytał to:
    > "SUV nie ma żadnej zalety, oprócz egoistycznego snobistycznego poczucia
    > właściciela że siedzi wyżej i jest lepszy od tych co siedzą niżej"
    > i zechciał chronić dzieci?

    a gdzie napisałem że to ja kupiłem, zakup w rodzinie, na wybór nie mam
    wpływu, jestem tylko wysyłany to "działania" ale i tak nic nie wskórałem

    wiecie ile czeka się na nowego YARIS CROSS???? jak dzisiaj zamówisz to
    grubo po styczniu 2023 do odbioru

    słownie: dwa tysiące dwadzieścia trzy

  • 7. Data: 2022-01-03 20:23:19
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-01-03 o 16:12, Piterxxx pisze:

> [...]
    >
    > wymigał się pod pretekstem że jakiejś konfiguracji kombinacji (którą
    > nadal można wybrać na stronie renault) fabryka już nie wyprodukuje

    Polecam https://www.facebook.com/groups/640698669995950 - temat tam jest
    wałkowany od czasu do czasu...
    T.

  • 8. Data: 2022-01-03 20:52:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.01.2022 o 18:46, Piterxxx pisze:

    > a gdzie napisałem że to ja kupiłem

    A gdzie ja napisałem, że o Ciebie chodzi?

    > zakup w rodzinie, na wybór nie mam wpływu

    Czyli rodziny nie udało się nawrócić, więc wpadłeś na pomysł krucjaty w
    usenecie?

  • 9. Data: 2022-01-04 05:13:50
    Od: Piterxxx <m...@k...pl>

    > Czyli rodziny nie udało się nawrócić, więc wpadłeś na pomysł krucjaty w
    > usenecie?

    jak milionowy raz widzę dzieci rozjeżdżane przez paniusie w SUVch to bym
    strzelał

    niestety stado podąża za tą irracjonalną modą

    ale wiem jakie są realia kapitalizmu więc jest to tylko krucjata dla
    obowiązkowego systemu kamer 360 w takich samochodach

  • 10. Data: 2022-01-04 17:00:18
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 04.01.2022 o 05:13, Piterxxx pisze:

    > ale wiem jakie są realia kapitalizmu więc jest to tylko krucjata dla
    > obowiązkowego systemu kamer 360 w takich samochodach

    OK. Masz widok z kamer 360 stopni.
    Gdzie widzisz montaż podglądu z tych kamer? Czy kierowca, który będzie
    miał podgląd z 360 stopni będzie zwolniony z obserwacji przez okna/szyby?