  • 1. Data: 2010-07-30 17:40:46
    Temat: [piątek][link] Dresy przerzucą się z BMW na Hondę CR-Z? ;)
    Od: Michał <m...@o...pl>

    http://bmw-e36.netinfo.net.pl/index.php/2010/07/hond
    a-cr-z-samochody-hybrydowe-czy-to-sie-oplaca/

  • 2. Data: 2010-07-30 22:53:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał

    > http://bmw-e36.netinfo.net.pl/index.php/2010/07/hond
    a-cr-z-samochody-
    hybrydowe-czy-to-sie-oplaca/

    Zauważyłeś, że to jest strona służąca pozycjonowaniu? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-07-30 23:22:01
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-30 17:40, Michał wrote:
    > http://bmw-e36.netinfo.net.pl/index.php/2010/07/hond
    a-cr-z-samochody-hybrydowe-czy-to-sie-oplaca/

    Może dane te nie wyglądają imponująco przy masie własnej niecałych 1200
    kg, podobnie jak osiągi (0-100 km/h w 9,9 s, V-max to 200 km/h), ale
    wrażenia podczas jazdy są naprawdę inaczej odczuwane. Na plus
    oczywiście. Ponadto przy ostrej jeździe nie musimy się zbytnio
    przejmować spalaniem. Podczas naszej przejażdżki zużycie paliwa wyniosło
    średnio ok. 8 litrów na "setkę", a nie była to spokojna jazda. Przy
    spokojnym użytkowaniu spalanie z pewnością będzie dużo niższe (producent
    deklaruje 5 l/100 km).

    http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=3159

  • 4. Data: 2010-07-31 00:20:12
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-30 17:40, Michał pisze:
    > http://bmw-e36.netinfo.net.pl/index.php/2010/07/hond
    a-cr-z-samochody-hybrydowe-czy-to-sie-oplaca/

    Jak można w tak wyglądającym aucie nie dać w opcji 2.0 VTEC, albo zrobić
    wersji TypeR :(

  • 5. Data: 2010-07-31 01:21:36
    Temat: Re: [piątek][link] Dresy przerzucą się =?UTF-8?B?eiBCTVcgbmEgSG9uZMSZIENSLVo/IDsp?=
    Od: Rafa <n...@d...com>

    CUT wrote:

    > Jak można w tak wyglądającym aucie nie dać w opcji 2.0 VTEC, albo
    > zrobić wersji TypeR :(

    Ja raczej stawiam, ze bedzie wersja z dieslem...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2010-07-31 10:01:15
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    ? wrote:
    > Ja raczej stawiam, ze bedzie wersja z dieslem...

    Na tej grupie pisze się "w dizlu" albo "w tedeiku". Uważaj na przyszłość.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 7. Data: 2010-07-31 10:12:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    ? pisze:

    > Ja raczej stawiam, ze bedzie wersja z dieslem...

    Żywotność układu napędowego Honda określa na dystans 300-500 tys. km,
    czyli na tyle, na ile projektowane są dzisiejsze samochody. A co jeśli
    na dworze panuje siarczysty mróz lub wielki upał? W takich sytuacjach
    system hybrydowy po prostu nie jest aktywny i CR-Z staje się normalnym
    "benzyniakiem". Wielbiciele jeszcze większej frajdy z jazdy nie mogą
    liczyć na wersje o lepszych osiągach, ponieważ Honda nie zamierza
    oferować żadnego fabrycznego tuningu zespołu napędowego. Na razie brak
    jest również planów wprowadzenia w przyszłości innego silnika.

    za
    http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=3159

    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

  • 8. Data: 2010-07-31 16:01:26
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2010-07-30 17:40, Michał pisze:
    > http://bmw-e36.netinfo.net.pl/index.php/2010/07/hond
    a-cr-z-samochody-hybrydowe-czy-to-sie-oplaca/

    "Koszt przejechania 100 km/h w mieście wynosi więc 27 zł!"
    Myślę że policjant z suszarką miałby na ten temat inne zdanie... ;D

    Arkady