  • 1. Data: 2010-07-30 23:40:06
    Temat: [piątkowo] Jak kończy się jazda w kapeluszu.
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    http://e-kg.pl/foto.html?func=viewcategory&catid=449

    --------------
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne:
    ZlikwidujMY lubuskie!: http://lubuskie.blogspot.com/
    Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

  • 2. Data: 2010-07-31 02:28:09
    Temat: Re: [piątkowo] Jak kończy się jazda w kapeluszu.
    Od: "Art." <l...@g...com>

    Rabbit McCroolick pisze:
    > http://e-kg.pl/foto.html?func=viewcategory&catid=449
    Ja jestem ciekawy jak on to w ogóle zrobił, bo przecież to jest prawie
    niemożliwe, żeby tak wylądować na torach. Jakiś ukryty talent, czy co? :D
    --
    Art.

  • 3. Data: 2010-07-31 02:39:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Art.

    > Ja jestem ciekawy jak on to w ogóle zrobił, bo przecież to jest prawie
    > niemożliwe, żeby tak wylądować na torach. Jakiś ukryty talent, czy co?
    > :D

    Polucjantom też się ta sztuka kiedyś udała...

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-07-31 03:05:35
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Art. <l...@g...com> napisał(a):

    > Ja jestem ciekawy jak on to w ogóle zrobił, bo przecież to jest prawie
    > niemożliwe, żeby tak wylądować na torach. Jakiś ukryty talent, czy co? :D

    Jechał (nawracał) po tym czymś metr wyżej i spadł

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-07-31 10:25:39
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Art." <l...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja jestem ciekawy jak on to w ogóle zrobił, bo przecież to jest prawie
    > niemożliwe, żeby tak wylądować na torach. Jakiś ukryty talent, czy co? :D

    Naprawde tak trudno sobie to wyobrazic ?

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-07-31 11:45:27
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" napisał :
    > http://e-kg.pl/foto.html?func=viewcategory&catid=449

    Numery rejestracyjne zamaskowane, ale w taki sposób że i tak mozna bez trudu
    odczytać ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 7. Data: 2010-07-31 13:08:06
    Temat: Re: [pi?tkowo] Jak kończy się jazda w kapeluszu.
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" napisał
    > Numery rejestracyjne zamaskowane, ale w taki sposób że i tak mozna bez
    > trudu odczytać ;)
    ale po co odszyfrowywać jak naklejka na szybie niezamazana (foto 11) :P

  • 8. Data: 2010-07-31 13:33:16
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    >A jak się kończy jazda w pasiastym kapturze ?

    Kończy się e36 owiniętą na "morderczym" drzewie. Podobnie jak jazda w
    bejsbolówce z łyżwą.

  • 9. Data: 2010-08-01 11:45:22
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Jul 2010 02:28:09 +0200, "Art." <l...@g...com> wrote:

    >Ja jestem ciekawy jak on to w ogóle zrobił, bo przecież to jest prawie
    >niemożliwe, żeby tak wylądować na torach. Jakiś ukryty talent, czy co? :D

    Tacy zdolni trafiają się częściej:
    http://gazetaolsztynska.wm.pl/Policyjna-meganka-spad
    la-z-rampy,70218

    http://jerzu.waw.pl GG:129280