  • 1. Data: 2010-01-29 18:28:04
    Temat: piecyk gazowy junkers WRDP-2B vs neckar N19E
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Mam pytanie odnosnie 2 piecykow, czym one dokladnie sie roznia?
    pierwszy to WRDP-2B (z zaplonem bateryjnym) kosztuje ok 1100zl
    http://www.junkers.com/pl/pl/produkte_1/ogrzewaczewo
    dy_1/podgrzewaczeprzepywowe_1/wrdp2b/wrdp2b_1.aspx

    drugi do neckar N19E (tez z zaplonem bateryjnym) kosztuje ok 700zl
    http://www.ceneo.pl/1877218

    ktos mi mowil, ze ronica jest taka ze neckar jest produkowany w polsce i
    wszystkie bebechy/wnetrznosci ma takie same i tej samej firmy tzn
    junkers/bosh

    prawda to? nie moge uwierzyc bo roznica w cenie to az 400zl... moze
    jednak wyjeli jakis droga czesc? jest modulacja mocy? jest automatyczna
    regulacja cisnienia wody?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2010-01-29 19:43:05
    Temat: Re: piecyk gazowy junkers WRDP-2B vs neckar N19E
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > wszystkie bebechy/wnetrznosci ma takie same i tej samej firmy tzn
    > junkers/bosh
    > prawda to?

    Prawda.

  • 3. Data: 2010-01-30 09:15:22
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Plumpi wrote:

    > Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > Prawda.

    moglby to ktos jeszcze potwierdzic, bo dzwonilem do sklepu, to
    powiedzieli, ze jest produkowany w chinach i na czyms musza oszczedzac,
    wiec nie jest pewny ze wszystkie czesci sa takie same

  • 4. Data: 2010-01-30 11:47:26
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > moglby to ktos jeszcze potwierdzic, bo dzwonilem do sklepu, to
    > powiedzieli, ze jest produkowany w chinach i na czyms musza oszczedzac,
    > wiec nie jest pewny ze wszystkie czesci sa takie same

    Jest produkowany w Chinach na tych samych chińskich podzespołach, na których
    montuje Bosch :)

  • 5. Data: 2010-01-31 10:51:52
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Plumpi wrote:

    > Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > Prawda.

    wlasnie wyczytalem ze neckar ma regulacje mocy w zakresie 9.6 - 19.2kW a
    junkers WRDP-11 2B w zakresie 7-19.2kW wiec nie moze to byc to samo ...