  • 1. Data: 2014-07-15 13:25:22
    Temat: pierwsze moto na tor
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Cześć, co brać na pierwsze moto na tor? Coś konkretnego do ścigania tak żeby
    wygrywać:)

  • 2. Data: 2014-07-15 13:59:24
    Temat: Re: pierwsze moto na tor
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-15 13:25, Prawy pisze:
    > Cześć, co brać na pierwsze moto na tor? Coś konkretnego do ścigania tak żeby
    wygrywać:)

    Suzuki GS500.

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-07-15 13:59:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-15 13:25, Prawy pisze:
    > Cześć, co brać na pierwsze moto na tor? Coś konkretnego do ścigania tak żeby
    wygrywać:)

    KaTeeMa bierz. Błażusiak takim jeździ i wygrywa!

    newrom

  • 4. Data: 2014-07-15 15:45:12
    Od: p...@b...pl

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 13:25:22 UTC+2 użytkownik Prawy napisał:
    > Cześć, co brać na pierwsze moto na tor? Coś konkretnego do ścigania tak żeby
    wygrywać:)

    czerwone, one som najszypsze.

    KJ

  • 5. Data: 2014-07-16 10:21:17
    Od: Prawy <r...@g...com>

    > KaTeeMa bierz.

    widziałem na yt że takie katy dają rade, ale sam mam też singla na błoto i kałuże i
    nie wierze w to za nic - hamownik nie ten, zawias też, geometria jak z chinskiego
    rowera mtb, a piec jak od kosiarki

    trudno chyba o gorsza wioche jak popylanie czymś takim na torze z widmem działkowca
    strzygnącego trawe

  • 6. Data: 2014-07-16 11:28:52
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-16 10:21, Prawy pisze:

    > hamownik nie ten, zawias też, geometria jak z chinskiego rowera mtb, a piec jak od
    kosiarki

    No kolega z zagłembia chyba podobnie uwazal bo teraz pyci betą, po
    torach też. Nie musi juz ubierac obciachowego pomaranczowego ubrania jak
    robotnik drogowy, tylko zaopatruje sie w praktyczne firmowe ciuchy ze
    sklepu bhp krojem/kolorem przypominajace te od beemwu.

    pozdr
    newrom
    PS. poczytaj o semaforach, zeby nie bylo czolowki na torze!

  • 7. Data: 2014-07-17 12:17:53
    Od: Prawy <r...@g...com>

    > PS. poczytaj o semaforach, zeby nie bylo czolowki na torze!

    chyba smartfonach;
    swoja drogą takim bmw objechal jeden w wawie scigaczy z toru, także potencjał rozwoju
    wydaje sie nieograniczony - dwa koła czy czteery koła...

  • 8. Data: 2014-07-17 23:25:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-17, Prawy <r...@g...com> wrote:

    > chyba smartfonach;
    > swoja drogą takim bmw objechal jeden w wawie scigaczy z toru,

    Jakich scigaczy z toru? Przeca to byli najzwyklejsi nocny lanserzy...

    PS. Chwale sie ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-07-17 23:28:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-15, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Suzuki GS500.

    Chyba na Radom lub Lublin?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2014-07-18 14:24:25
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    > Jakich scigaczy z toru? Przeca to byli najzwyklejsi nocny lanserzy...

> [...]

    Juz myślałem że objeżdżaniem nocnych lanserów:-)
    No w końcu bo już ze 2 lata o gixxerze gadałeś:-P

    Tomek
    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S