  • 11. Data: 2014-07-18 14:36:06
    Temat: Re: pierwsze moto na tor
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-18, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Juz myślałem że objeżdżaniem nocnych lanserów:-)

    No objezdzam ale zeby sie tym chwalic? :P

    > No w końcu bo już ze 2 lata o gixxerze gadałeś:-P

    No. Stwierdzilem wkoncu, ze dojrzalem juz do 600 ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-07-18 15:12:50
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    No,to kozak jesteś,ja już powoli dojrzewam do 72KM:-)

    Tomek
    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2014-07-18 15:18:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-18, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > No,to kozak jesteś,ja już powoli dojrzewam do 72KM:-)

    Zgodnie z preclowymi wskazowkami? To juz po szczescdziesiatce bedziesz
    mogl usiasc upgragnionej buzy ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2014-07-18 15:24:01
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Upragnionej?? Pojebało??
    Z upragnionych to taki 20-to konny:-)

    Tomek
    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2014-07-22 16:23:44
    Od: krak <s...@g...pl>

    Oglądnij i sam wyciągnij wnioski czy taki nadaje się
    http://www.youtube.com/watch?v=NUGCRRdmAbY