  • 1. Data: 2016-11-12 11:24:15
    Temat: BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
    Od: Marek <f...@f...com>

    Mam klasę C PI (stare czasy). Chodzi od zawsze na jednym operatorze
    (aktualnie t-mobile, as przydzielony). Mam drugi światłowód od Orange
    ("biznesowy", inna adresacja) i chciałbym go wykorzystać do "drugiej
    nogi" by Orange zaczał tę drogę rozgłaszać do mojej podstawowej
    adresacji. Odbijam się od ściany, ani w t-mobile ani w orange nie ma
    z kim rozmawiać w tej sprawie. Może ktoś zna jakiś kontakt do Orange,
    z którym można pociągnąć tą sprawę?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-11-14 08:15:05
    Temat: Re: BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > Odbijam się od ściany, ani w t-mobile ani w orange nie ma z kim rozmawiać
    > w tej sprawie. Może ktoś zna jakiś kontakt do Orange, z którym można

    A AS'a masz? Czy ta adresacja rutowana jest przes AS'a dostawcy?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2016-11-17 16:57:29
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-11-12 11:24, Marek wrote:

> [...]
    > adresacji. Odbijam się od ściany, ani w t-mobile ani w orange nie ma z
    > kim rozmawiać w tej sprawie. Może ktoś zna jakiś kontakt do Orange, z

    A jak zapytasz jakiegos opiekuna handlowego o cos w stylu TPNET BGP
    A/Global Access, to sie nie obudzi na takie haslo?

    Albo sprobuj zadac pytanie przez kontakty podane tutaj
    http://www.orange.pl/tpnet_new.phtml

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2016-12-01 15:28:51
    Od: Sławomir Lipowski <m...@g...com>

    W dniu sobota, 12 listopada 2016 11:24:20 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > adresacji. Odbijam się od ściany, ani w t-mobile ani w orange nie ma
    > z kim rozmawiać w tej sprawie. Może ktoś zna jakiś kontakt do Orange,

    Napisz proszę do manie mail na adres: s...@l...org

    Wdrażam i obsługuję BGP w szeregu firm. Zapewne w tym wypadku też sobie z tym
    poradzimy. Pomogę w kontakcie z dostawcami, jeśli będzie potrzeba uzyskać ASN, to też
    sobie z tym poradzimy. Jeśli poza posiadanymi adresacji IPv4, będą potrzebne
    dodatkowe, to też będę w stanie coś zaproponować. Zapraszam do kontaktu.

    Pozdrawiam,

    --
    Sławomir Lipowski
    http://lipowski.org

  • 5. Data: 2016-12-06 01:34:32
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 12.11.2016 o 11:24, Marek pisze:
    > Mam klasę C PI (stare czasy). Chodzi od zawsze na jednym operatorze

    A fizycznie - gdzie to masz (gdzie mozna jakiś styk zrobić)?
    Jest wuchta operatorów, którzy chętnie cię zasponsorują i rozgłoszą...

  • 6. Data: 2016-12-08 17:14:34
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2016-12-06 o 01:34, Scobowski pisze:

    > A fizycznie - gdzie to masz (gdzie mozna jakiś styk zrobić)?
    > Jest wuchta operatorów, którzy chętnie cię zasponsorują i rozgłoszą...

    Wuchta wiary, panie. :)

    --
    Ślązak

  • 7. Data: 2016-12-12 13:53:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 14 Nov 2016 08:15:05 +0100, "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    wrote:
    > A AS'a masz?

    Chyba jeszcze nie.

    > Czy ta adresacja rutowana jest przes AS'a dostawcy?

    Dostawca twierdzi, że tak.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-12-14 17:18:39
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 08.12.2016 o 17:14, Tomasz Śląski pisze:

    > Wuchta wiary, panie. :)

    o, na przykład :)