  • 1. Data: 2011-01-12 16:59:08
    Temat: plastikowe cokoły żarówek T10 W5W
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Szukam (w ilościach innych niż dwa wagony) plastikowych
    podstawek-cokołów żarówek w5w/t10 - takie coś jak biała podstawa w
    chińskich ledach
    http://i01.i.aliimg.com/img/pb/567/094/309/309094567
    _765.jpg -
    teoretycznie mógłbym kupić najbadziewniejsze tuning-ledy i wydłubać z
    nich leda, ale przeważnie są zalane glutem hot-melt i jego wydłubanie to
    upierdliwa robota, poza tym dawać ~3zł za kawałek plastiku to trochę
    nieekonomiczne.
    Wiem że można zrobić pcb z ścieżkami, wsadzane w miejsce żarówki, ale
    właśnie tego chce uniknąć - pcb słabo się trzyma, a taki plastik właśnie
    dla mnie idealnie się nadaje mechanicznie (z okazji możliwości
    wypełnienia go klejem)
    Chyba że ma ktoś 100-200 ledów chińskich T10 zepsutych i chce
    zrecyclingować? :)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173