  • 1. Data: 2009-03-05 07:24:00
    Temat: era g1
    Od: "filip" <l...@o...pl>

    zainteresowal mnie telefon era g1, glownie ze wzgledu
    na klawiature qwerty i internet ... niemniej nie bez znaczenia
    sa dla mnie mozliwosci telefonu dla odtwarzania muzyki -
    czy odtwarza mp3, flv lub moze nawet jakies pliki video ?
    mov ? mpg ? avi ? czy po przesiadce z w810i odczuje
    jakas duza roznice czy to tylko kwestia sluchawek ?
    i ostatnia sprawa - czy te telefony sa zasimlockowane ?
    czy mozna je kupic gdzies poza siecia era ?

  • 2. Data: 2009-03-05 14:03:52
    Temat: Re: era g1
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    filip <l...@o...pl> wrote:
    > zainteresowal mnie telefon era g1, glownie ze wzgledu
    > na klawiature qwerty i internet ... niemniej nie bez znaczenia

    A mnie z miejsca odrzuca taryfa 500MB na internet na taki telefon.
    Porazka!

    --
    Kaziu

  • 3. Data: 2009-03-05 19:55:29
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    filip wrote:
    > czy po przesiadce z w810i odczuje
    > jakas duza roznice czy to tylko kwestia sluchawek ?

    99% słuchawki, 1% urządzenie. Biorąc pod uwagę jakie słuchawki dołącza
    się do telefonów.

    > i ostatnia sprawa - czy te telefony sa zasimlockowane ?

    Żadne telefony w Erze nie mają simlocków.

    > czy mozna je kupic gdzies poza siecia era ?

    Oficjalnie tylko w t-mobile w innych krajach :) na allegro maszteż
    oferty.

    Jakub

  • 4. Data: 2009-03-18 07:51:50
    Od: Szpinak <s...@g...com>

    On 5 Mar, 15:03, K...@w...pl.invalid (Kaziu) wrote:

    > A mnie z miejsca odrzuca taryfa 500MB na internet na taki telefon.
    > Porazka!
    >
    > --
    > Kaziu

    a używałeś przez miesiąc i wiesz ?