    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: po pijaku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 23 May 2022 14:04:34 +0200

    On Fri, 20 May 2022 20:39:32 +0200, ii wrote:
> [...]
    ryszarda-kalisza-skazana-byla-oskarzona-o-jazde-po-p
    ijanemu/?ref=aside_najnowsze

    > Hehe, no tak, 2,5 to trochę jest. Ale czy to nie było na stacji benzynowej?
    >
    > "- Zdaniem sądu czyn oskarżonej ma bardzo wysoki stopień społecznej
    > szkodliwości. Zachowanie było niebezpieczne dla innych użytkowników
    > ruchu, a przede wszystkim dla jej 3-letniego dziecka - dodała sędzia
    > sądu rejonowego."
    >
    > Ale, że ... nie było innych użytkowników czy że oni mniej ważni są od
    > dziecka? K.. jakieś znowu mentalne pojebań...wo.

    No wiesz - mogla tez walnąc w drzewo, albo w latarnie ... czyli
    dziecko bardziej narazone :-)

    > "Sędzia zauważyła, że mimo stanu nietrzeźwości, czyli 2,5 promila
    > Dominika K. nie tylko zdecydowała się na kierowanie samochodem, ale i
    > odebrała swoje dziecko z przedszkola"
    >
    > Wyjaśniam sądowi, że na tym polega stan upojenia alkoholowego, że ma się
    > inne postrzeganie świata, mniej oporów. Wszystko co pijakowi można
    > zarzucać to to, że się do takiego stanu doprowadził a nie zabezpieczył
    > przed swoimi wybrykami.

    Ale przeciez w miare kolejnych kieliszkow coraz mniej pretensji mozesz
    miec o "doprowadzenie sie". Szczegolnie, ze to nie zabronione :-)

> [...]
    > oskarżonej, jak również w zakresie do potrzeb co do kształtowania
    > świadomości prawnej społeczeństwa - powiedziała prokurator Renata
    > Śpiewak z Prokuratury Okręgowej w Warszawie.
    >
    > No nie, bo jak niby miałoby społeczeństwo uzyskać większą świadomość
    > prawną z całej sprawy słysząc tylko, że dowalili karę. Przecież nie
    > zacznie prawa studiować z tej okazji.
    >
    > No ale wyrok podobny dostała co Kozidrak. 6 lat zakazu. Jak już pisałem
    > ... taki wyrok nie ma właściwie żadnego sensu. Kobieta przez ten czas
    > będzie wykluczona społecznie, oduczy się jeździć i potem 6 lat starsza

    Przy zakazach dluzszych niz rok jest obowiazkowy egzamin przed
    oddaniem PJ.

    > No i podatków nie będzie z jeżdżenia pociągiem :-)

    Moze taksówkami jezdzic, to bedą potrojne :-)

    > Też pewnie z perspektywy sprawy był to jednorazowy wybryk
    > a nie regularne zachowanie, które wymagałoby trwałego wykluczenia.

    Nie bylbym taki pewien.

    Poza tym ... nawet jesli to pierwszy raz, to czy bylby ostatni?

    J.