  • 1. Data: 2020-01-25 13:01:52
    Temat: poznaj Zdziśka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    i jego historię

    W wypadku upierdoliło mu obie nogi.
    Uzyskał 7381zł dopłaty do odszkodowania.

    Sprawdź już dziś ile Ty możesz uzyskać

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2020-01-25 19:57:58
    Temat: Re: poznaj Zdziśka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2020 12:01:52 GMT, PiteR napisał(a):
    > i jego historię
    > W wypadku upierdoliło mu obie nogi.
    > Uzyskał 7381zł dopłaty do odszkodowania.
    >
    > Sprawdź już dziś ile Ty możesz uzyskać

    Ale jakis link ?

    No i doplaty ... a ile podstawowego ?

    No i ... z OC, z NNW ?

    J.

  • 3. Data: 2020-01-25 21:28:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo J.F. pisze tak:

    > Ale jakis link ?

    Nie ma linka. Nie będę hienom robił reklamy.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 4. Data: 2020-01-25 21:38:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2020 20:28:57 GMT, PiteR napisał(a):

    > Nie ma linka. Nie będę hienom robił reklamy.

    Ubezpiezyciel, kancelaria adwokacka ?

    https://istotne.pl/boleslawiec/wiadomosc/dPU/27-mili
    ona-rekordowe-odszkodowanie-w-boleslawcu

    Ubezpieczyciel chcial 4 tys, adwokat zdobyl 2.7mln.

    I w tym miejscu mam mieszane uczucia, bo to chyba z naszych pieniedzy
    :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-01-25 22:04:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

> [...]

    > Ubezpieczyciel chcial 4 tys, adwokat zdobyl 2.7mln.
    >
    > I w tym miejscu mam mieszane uczucia, bo to chyba z naszych

    hmm

    "Należy pamiętać, iż pasażer pojazdu otrzyma zawsze otrzyma
    odszkodowanie i zadośćuczynienie, gdyż wobec pasażera odpowiedzialność
    kierującego nie wynika z winy, lecz ryzyka."

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 6. Data: 2020-01-26 03:31:56
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2020-01-25 o 22:04, PiteR pisze:

    > "Należy pamiętać, iż pasażer pojazdu otrzyma zawsze otrzyma
    > odszkodowanie i zadośćuczynienie, gdyż wobec pasażera odpowiedzialność
    > kierującego nie wynika z winy, lecz ryzyka."

    Co to znaczy?

  • 7. Data: 2020-01-26 09:06:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2020 o 21:38, J.F. pisze:

    > Ubezpieczyciel chcial 4 tys, adwokat zdobyl 2.7mln.
    >
    > I w tym miejscu mam mieszane uczucia, bo to chyba z naszych pieniedzy
    > :-)

    Nie bardzo rozumiem... Rozwiniesz?

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-01-26 09:10:19
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --I w tym miejscu mam mieszane uczucia, bo to chyba z naszych pieniedzy
    :-)

    No i ? Chcieli przycebulic no i dostali kopa za 3 bańki ;-) ale przekaz jest jasny:
    jeśli TU kombinuje brać papugę i to dobrego żeby ich puścił w skarpetkach :-)

    Ps niech ktoś wygoogla te TU jestem ciekaw kto błysnął intelektem ;-)

  • 9. Data: 2020-01-26 12:40:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo PlaMa pisze tak:

    > Co to znaczy?

    też chciałbym wiedzieć.

    chyba jak wezme kogoś na stopa do auta to może mnie pozwać o
    odszkodowanie i rentę.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 10. Data: 2020-01-26 12:47:18
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-01-26 09:10, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    >
    > No i ? Chcieli przycebulic no i dostali kopa za 3 bańki ;-) ale
    > przekaz jest jasny: jeśli TU kombinuje brać papugę i to dobrego żeby
    Już od dawna istnieją kancelarie, które specjalizują się w rąbaniu TU,
    które próbują rąbać klientów. Aczkolwiek IMO najlepiej po prostu nie
    kupować nieprzymusowych ubezpieczeń.