  • 1. Data: 2009-04-22 14:16:14
    Temat: Gdzie spawanie plastiku we Wrocławiu?
    Od: chucky <c...@g...pl>

    Witam,

    Zdarzył mi się mały (na szczęście) upadek. Mój pierwszy właściwie.
    Obyło się bez ofiar. W każdym razie, trzeba sprzęt naprawić teraz. I
    mam pytanie w związku z tym. Możecie polecić gdzie we Wrocławiu
    porządnie spawają plastiki? Zadupek z jednej strony pęknięty...

    Dzięki wielkie z góry za pomoc,
    Chucky

  • 2. Data: 2009-04-22 15:12:52
    Temat: Re: Gdzie spawanie plastiku we Wrocławiu?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 07:16:14 -0700 (PDT), chucky napisał(a):

    > Możecie polecić gdzie we Wrocławiu
    > porządnie spawają plastiki? Zadupek z jednej strony pęknięty...

    ul. Gnieźnieńska (teren giełdy samochodowej, boczna ul. Długiej) -
    wjeżdzasz na plac i skręcasz od razu w prawo. Po 100 metrach po prawej
    stronie jest warsztat - niestety namiary telefonicznego nie posiadam.

    Sebastian S.

  • 3. Data: 2009-04-22 20:45:19
    Od: chucky <c...@g...pl>

    On 22 Kwi, 17:12, Seba <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > wjeżdzasz na plac i skręcasz od razu w prawo. Po 100 metrach po prawej
    > stronie jest warsztat - niestety namiary telefonicznego nie posiadam.

    Dzięki wielkie. A dobrze robią ? Czy na odwal się :P

  • 4. Data: 2009-04-23 08:00:17
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 13:45:19 -0700 (PDT), chucky napisał(a):

    > Dzięki wielkie. A dobrze robią ? Czy na odwal się :P

    Jak widziałem efekty ich pracy to wyglądały nieźle - lakiernik nie miał
    wiele do poprawiania.

    Sebastian S.

  • 5. Data: 2009-04-23 21:05:41
    Od: chucky <c...@g...pl>

    On 23 Kwi, 10:00, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > Jak widziałem efekty ich pracy to wyglądały nieźle - lakiernik nie miał
    > wiele do poprawiania.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Sebastian S.