    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: zbigniew <...@a...aa>
    Subject: problem podczas dzwonienia
    Date: Fri, 26 Feb 2021 17:37:26 +0100

    Zona ma telefon Xiaomi Mi10 lite 5g
    Pisałem na forach ale nikt nie pomógł.

    Problem dotyczący wyskakującego okna, które wyświetla się podczas gdy
    ktoś do niej dzwoni. Okno powiadomień jest małe , czasem ciężko szybko
    trafić w mały napis odbierz , odrzuć.

    Zniknęła czerwona i zielona słuchawka, którą się odbierało lub odrzucało
    połączenie

    Czy ktoś wie jak można to naprawić?

    Zapomniałem, ...przywróciłem ustawienia fabryczne, ale nic nie pomogło.