  • 1. Data: 2009-01-27 16:55:03
    Temat: problem z mms
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Mam telefon w mixplus i już trzeci aparat zmieniłem a mms nadal nie mogę
    wysyłać .Konfigurowany był telefon za każdym razem przez stronę plusa ale to
    nic nie dało . Wiem ż eto nie wina aparatu po to już któryś z kolei ale co
    takiego jest źle ustawione ? czy może być zablokowane jakoś na karcie sim ?

  • 2. Data: 2009-01-27 20:38:52
    Temat: Re: problem z mms
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:glnecn$866$1@atlantis.news.neostrada.pl, *Bynio* wrote:
> [...]
    > plusa ale to nic nie dało . Wiem ż eto nie wina aparatu po to już
    > któryś z kolei ale co takiego jest źle ustawione ? czy może być

    Moze jakims cudem masz wylaczone wysylanie mmsow w hlrze, nieaktywny apn do
    mmsow.
    Zadzwon do BOKu i popros o wylaczenia a potem wlaczenie mmsow i gprsu raz
    jeszcze.

    Co pokazuje telefon przy probie polaczenie z wap/gprs/internet i przy probie
    wyslania mmsa?
    Jaki to tel?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-27 21:50:05
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:glnrt7$fv3$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > jeszcze.
    >
    > Co pokazuje telefon przy probie polaczenie z wap/gprs/internet i przy

    wcześniej był sagem mx411 teraz jest samsung j700 . Przy wysyłaniu pokazuje
    tak jak by sie wszystko prawdiłowo odbyło a niestety niegdzie nie docierają
    do odbiorców.