  • 1. Data: 2009-01-27 16:03:10
    Temat: wymiana karty sim - orange
    Od: BearBag <c...@g...com>

    witam
    mam a raczej mialem zloty numer bo zginal mi stary telefon z ta kartą
    w srodku. Czy orange bezplatnie wymienia zgubione karty sim jesli poda
    sie puk podobnie jak to robi era?

  • 2. Data: 2009-01-27 17:35:56
    Temat: Re: wymiana karty sim - orange
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    BearBag pisze:

    > mam a raczej mialem zloty numer bo zginal mi stary telefon z ta kartą
    > w srodku. Czy orange bezplatnie wymienia zgubione karty sim jesli poda
    > sie puk podobnie jak to robi era?

    Jeśli karta zaginęła to koszt wymiany wynosi 60zł oczywiście pod
    warunkiem, że była zarejestrowana (czasami prepaidy nie są rejestrowane
    i tutaj po utracie nie ma szans na odzyskanie numeru i środków)

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 3. Data: 2009-01-27 18:16:39
    Od: "Zdzislaw" <k...@i...eu>

    25 pln

  • 4. Data: 2009-01-27 18:48:34
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Flo napisał:

    > Jeśli karta zaginęła to koszt wymiany wynosi 60zł

    25zł.

    > oczywiście pod
    > warunkiem, że była zarejestrowana (czasami prepaidy nie są rejestrowane
    > i tutaj po utracie nie ma szans na odzyskanie numeru i środków)

    Nieprawda. Co prawda karta musi być zarejestrowana, ale możliwe jest jej
    zarejestrowanie przed wymianą (już po jej zgubieniu).

    --
    Marek

  • 5. Data: 2009-01-28 06:56:30
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Nieprawda. Co prawda karta musi być zarejestrowana, ale możliwe jest jej
    > zarejestrowanie przed wymianą (już po jej zgubieniu).

    a jakie warunki trzeba spelnic zeby zarejestrowac oprocz tych 25zl?
    Wizyta osobista u autoryzowanego przedstawiciela jest konieczna?