  • 1. Data: 2010-02-22 19:48:12
    Temat: program do składnia zdjęć - jakiś darmowy?
    Od: " " <s...@g...pl>

    hola hola!

    mam pytanko, co byście polecili, najlepiej darmowego lub coś z wersji testowej
    by sobie posklejać zdjęcia?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-22 19:57:11
    Temat: Re: program do składnia zdjęć - jakiś darmowy?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 19:48:12 +0000 (UTC), s...@g...pl
    napisał(a):

    > mam pytanko, co byście polecili, najlepiej darmowego lub coś z wersji testowej
    > by sobie posklejać zdjęcia?

    Hugin (+ enblend)
    Nawet kiedyś tutorial napisałem, tylko nowa wersja wygląda miejscami
    inaczej.
    http://www.henry.vel.pl/pano.html

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2010-02-22 20:15:16
    Od: f...@a...pl

    Dnia 22-02-2010 o 20:48:12 <s...@g...pl> napisał(a):

    > hola hola!
    >
    > mam pytanko, co byście polecili, najlepiej darmowego lub coś z wersji
    > testowej
    > by sobie posklejać zdjęcia?
    >
    > pozdrawiam

    Składania? czyli panoram?
    darmowe i dobre:
    - hugin http://hugin.sourceforge.net/
    - microsoft ICE
    http://research.microsoft.com/en-us/um/redmond/group
    s/ivm/ICE/
    (baaaardzo prosty z minimalną możliwości ingerencji, super dla
    początkującego i to tylko na początku :) ale warto zerknąć, ciekawe
    możliwości składania do HD view, lub Silverlight Deep Zoom, szkoda, że
    nierozwijany bo zapowiadał się ciekawie )
    - dużo cierpliwości na początku a później satysfakcji z efektów :)
    Testowych nie polecam do użytku , chyba żeby naprawdę przetestować i
    kupić, bo na dłuższą metę denerwujące.

    --
    D.S