  • 1. Data: 2011-09-08 18:06:33
    Temat: program jak wypracowanie
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

    moj kumpel pisze od razu na czysto ja mimo ze umiem wiecej od niego prawie zawsze na
    brudno i dopiero pozniej ew poprawiam a jak inni? (sent fr nokia)

  • 2. Data: 2011-09-08 21:01:04
    Temat: Re: program jak wypracowanie
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    fir wrote:
    > moj kumpel pisze od razu na czysto ja mimo ze umiem wiecej od niego prawie zawsze
    na brudno i dopiero pozniej ew poprawiam a jak inni? (sent fr nokia)

    fir, zapytaj A.L. Jego anegdotyczna wiedza moze sie tutaj przydac ;)

  • 3. Data: 2011-09-09 07:13:47
    Od: "fir kenobi" <p...@p...onet.pl>

    na
    brudno i dopiero pozniej ew poprawiam a jak inni? (sent fr nokia)

    > fir, zapytaj A.L. Jego anegdotyczna wiedza moze sie tutaj przydac ;)

    na pewno najpierw podalby jakies referencje do prac z lat
    szescdziesiatych po czym zapragnalby by mnie zwolnic - ( skadinad
    jednak ja akurat sympatyzuje czesciowo AL bo jest postacia ktora ma
    pewien charakter )

  • 4. Data: 2011-09-09 09:09:14
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2011-09-09 09:13, fir kenobi pisze:

> [...]
    > szescdziesiatych po czym zapragnalby by mnie zwolnic - ( skadinad
    > jednak ja akurat sympatyzuje czesciowo AL bo jest postacia ktora ma

    Najpierw pogadalby o tym, jak to w latach 70 pisal w Fortranie VI albo
    Cobolu, ze napisal jakis tam modul, ktorego uzywalo pol Warszawy, potem
    by powiedzial ze mlodzi programisci naszego pokolenia to cieniasy, ktore
    pisac nie potrafia (niewazne, ze nasi programisci regularnie odnosza
    sukcesy na miedzynarodowych konkursach programowania zespolowego,
    prawda? ;)), a na koniec powiedzialby, ze cie wrzuca do KF ;) To sa
    jaja, co? ;)