    From: jureko <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: przebicie?
    Date: Mon, 08 Feb 2010 17:26:31 +0100

    witam,
    jak można sprawdzić czy 'prąd' nie ucieka mi bokiem z akumulatora?
    Rozładował się - w zimie to może nic dziwnego, ale do tej pory działał bez
    zarzutu, nawet po najawiększych mrozach. Dziwi mnie też że zaczęła działać
    pikawa od alarmu która kiedyś zdechła...
    Czy takim zwykłym miernikiem jestem w stanie sprawdzić ewentualność
    przebicia?
    --
    pozdrawiam
    jureko