  • 11. Data: 2011-03-18 17:59:57
    Temat: Re: przecież to nieuczciwe
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ilvs0l$cpa$1@inews.gazeta.pl...

    > cofka o 500tys. km i nowe pojęcie - mila szwedzka (ms)
    > 1 ms = ok. 10 km ;)

    dobre i celne :)

  • 12. Data: 2011-03-18 18:30:41
    Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>

    Użytkownik "Alina " <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > rozumiem że to tylko przypadki,
    > oprócz tych reszta jest ok ?

    Ta reszta ktora stoi w przysalonowych niemieckich komisach jest jak
    najbardziej ok.
    Niestety za takiego trzeba zaplacic troche wiecej...

    Caly czas powtarzam - Polak dostaje taka uzywke za jaka placi! Jakos nikt,
    nigdy nie dziwi sie, dlaczego w "eurotax" wartosc samochodow jest wyzsza od
    sredniej ceny gieldowej...

    --
    Picasso

  • 13. Data: 2011-03-18 19:39:51
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-18 18:30, Pa_blo pisze:

    > Ta reszta ktora stoi w przysalonowych niemieckich komisach jest jak
    > najbardziej ok.
    > Niestety za takiego trzeba zaplacic troche wiecej...

    Trochę? Niedawno kumpel się napalił na roczną Astrę z ogłoszenia
    "pierwszy właściciel, serwisowana, bezwypadkowa, sprowadzona", 29 tys.
    km za 28 tys. PLN. Sprowadziłem go na ziemię, jak mu pokazałem podobne
    Astry w niemieckich ogłoszeniach za 11-12 tys. EUR.

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 14. Data: 2011-03-18 20:02:38
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

    > ROTFL :)

    Nie wiem, co was tak śmieszy.
    W Szwecji przebieg samochodu tradycyjnie podaje się w milach.
    W szwedzkich ogłoszeniach samochodowych nie spotyka się innego sposobu, chyba
    że je zamieścił jakiś imigrant.
    Jedna mila to dokładnie 10km.

    Jak kto nie wierzy, niech wpisze "mila szwedzka" w google i Wikipedia mu
    natychmiast wytłumaczy.

  • 15. Data: 2011-03-18 20:10:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Mar 2011 18:30:41 +0100, Pa_blo wrote:
> [...]
    >nigdy nie dziwi sie, dlaczego w "eurotax" wartosc samochodow jest wyzsza od

    To skad potem ubezpieczyciele biora te ceny do szkod calkowitych ?

    J.

  • 16. Data: 2011-03-18 20:50:03
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Alina <w...@g...pl> napisał(a):

    > to tak wolno sprzedawać auta ?
    >
    > 1. fiat http://tinyurl.com/4nketzw
    > 2. seat http://tinyurl.com/4uo3ypl
    > 3. vw http://tinyurl.com/6kzb4po
    > 4. bmw http://tinyurl.com/67nc6vn
    > 5. chevrolet http://tinyurl.com/66d8pzw
    > 6. passat http://tinyurl.com/5syn5lp
    > 7. volvo http://tinyurl.com/24kaecy
    > 8. mazda http://tinyurl.com/5wf356a
    > 9. focus http://tinyurl.com/66fw4dx
    > 10. bmw m6 http://tinyurl.com/6aul225
    >
    > przecież tak nie można !
    > rozumiem że to tylko przypadki,
    > oprócz tych reszta jest ok ?

    Jasne ze nieuczciwe. Pokazywanie anonimowych i nie autoryzowaych opinii o
    cofaniu licznika według mnie jest na tyle nie uczciwe że moze być karalne.
    Obejrzalęm ze trzy linki. Tyle o ile cofnięto liczniki nie przejedzie żaden z
    oglądanych samochodow o ile nie będzie mial gruntonego remontu. A wtedy
    przebieg to całkowicie nieistotna informacja. Ten co pisze o cofaniu i podaje
    jakieś durne dane to zwyczajny skurwysyn. Typowy polaczek. Jeśli uważasz ze to
    pzrekręt to masz w zakresie obowiązków powiadomić prokuraturę.

  • 17. Data: 2011-03-18 21:10:26
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-18 20:50, kogutek pisze:

> [...]
    > jakieś durne dane to zwyczajny skurwysyn. Typowy polaczek. Jeśli uważasz ze to
    > pzrekręt to masz w zakresie obowiązków powiadomić prokuraturę.

    Ty piszesz jak prezydent, a kolina ma ubaw.

    JK

  • 18. Data: 2011-03-18 22:20:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-18 20:02, Wmak pisze:

> [...]
    > że je zamieścił jakiś imigrant.
    > Jedna mila to dokładnie 10km.
    >
    > Jak kto nie wierzy, niech wpisze "mila szwedzka" w google i Wikipedia mu

    Hmmm... Faktycznie :)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mila

    mila niemiecka (saksońska) = 7500 metrów
    mila szwedzka = 10000 metrów
    mila polska = 7 wiorst, czyli 7146 metrów, a od 1819 roku - 8534,31 metra

    No to wyjaśniły się przebiegi samochodów.
    Jako gorący patriota ktoś sobie przeprogramował licznik żeby mu w
    polskich milach podawało :)

  • 19. Data: 2011-03-19 12:20:09
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > oglądanych samochodow o ile nie będzie mial gruntonego remontu. A wtedy
    > przebieg to całkowicie nieistotna informacja. Ten co pisze o cofaniu i

    a łyżka na to niemożliwe

  • 20. Data: 2011-03-19 14:17:15
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kogutek wrote:

> [...]
    > moze być karalne. Obejrzalęm ze trzy linki. Tyle o ile cofnięto
    > liczniki nie przejedzie żaden z oglądanych samochodow o ile nie

    Nieprawdą jest jakoby.

    --
    Pozdro
    Massai