  • 21. Data: 2011-03-21 14:25:19
    Temat: Re: przecież to nieuczciwe
    Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:hgb7o6da92plv38jgsci4mgcvh2r9tjhes@4ax.com...

    > To skad potem ubezpieczyciele biora te ceny do szkod calkowitych ?

    Zazwyczaj z kapelusza... zawsze mozna isc do sadu a sad przyzna wyzsze
    odszkodowanie.
    Ubezpieczanie przy wycenie umiejetnie manipuluja roznymi cyferkami aby jak
    najmniej zaplacic.

    --
    Picasso

  • 22. Data: 2011-03-24 21:14:19
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > czy i kiedy w polsce będzie podobna baza pojazdów gdzie przy badaniu
    > odpisywany obowiązkowo jest stan licznika i stan samochodu ?

    Witam
    3 dni temu byłem ze znajomą na stacji diagnostycznej z przeglądem
    rejestracyjnym jej autka i pan "Krawacik" zdecydowanie acz uprzejmie
    poprosił o stan licznika auta gdy wypisywał cośtam na komputerze. Jeden
    z pracowników stacji podbiegł do auta i przez szybę wyczytał i się drze
    177 tysięcy!!!..... Zapisali to gdzieś i po jakiś tam h...j a była to
    rzecz następna po wklepywaniu VINu auta.
    Tyle z obserwacji....
    Z pamięci co z moim furaczi było to chyba też się o licznik pytał kolo
    jak juz kwity pisał ale równie dobrze mógłbym wtedy coś zmyślić i też by
    wpisał, także o ile ta baza nawet isnieje to wątpię by była weryfikowana
    z czymkolwiek ot choćby bazami ASO.

    Pytanie mam do Was takie: Czy ktoś się pytał kiedyś o przeglądowe
    rejestracyjne przebiegi w bazach danych co to teraz zbierają i na ile
    zgadzałoby się to .... już nie mówię że z cyferblatem ale z danymi z ASO ?

    Pozdrawiam
    Bassteq