  • 1. Data: 2023-01-02 01:27:22
    Temat: przegladarka o konkretnych wlasnosciach
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    podpowiedzcie przegladarke majaca takie wlasnosci:

    1.
    opcja "ciemnego motywu" i obejmuje on takze wszystkie przegladane www, czyli
    na www da *zawsze* jako tlo - czern, zas litery - biale

    2.
    !! opcje (przycisk) "przetlumacz www"

    3.
    blokowanie reklam za pomoca osobnej app

    4.
    eksport/kopia co najmniej zakladek, albo do pliku, albo chmura.

  • 2. Data: 2023-01-02 09:15:45
    Temat: Re: przegladarka o konkretnych wlasnosciach
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-02 o 01:27, 1634Racine pisze:
    > opcja "ciemnego motywu" i obejmuje on takze wszystkie przegladane www,
    > czyli na www da *zawsze*  jako tlo - czern, zas  litery - biale

    mozesz napisac po co?

  • 3. Data: 2023-01-02 11:35:53
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 02/01/2023 12:27 am, 1634Racine wrote:
    > podpowiedzcie przegladarke majaca takie wlasnosci:

    Firefox plus dodatki:

    > 1.
    > opcja "ciemnego motywu" i obejmuje on takze wszystkie przegladane www,
    > czyli na www da *zawsze*  jako tlo - czern, zas  litery - biale

    Dark reader

    > 2.
    > !! opcje (przycisk) "przetlumacz www"

    IM Translator

    > 3.
    > blokowanie reklam za pomoca osobnej app

    uBlock

    > 4.
    > eksport/kopia co najmniej zakladek, albo do pliku, albo chmura.

    Firefox sync

    Wszystko chodzi na kazdym OSie, wlaczajac Raspberry pi czy Android.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 4. Data: 2023-01-02 12:27:39
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    2late w news:touc2c.814.1@outspace.org
    > Firefox plus dodatki:
    [...........]
    > IM Translator

    jaka opinia = jak im translator wypada w porownaniu z google translatorem
    (bo to, zdaje sie, tlumaczy dla chrome)?

    > uBlock

    znam z firefox dla pc.
    w samsung internet dla android super dziala blokowanie reklam via (np.)
    doinstalowany atguard content blocker, tzn. *lekko*
    co w sprawie lekkosci dzialania mozna powiedziec o ublock dla androida?

  • 5. Data: 2023-01-02 16:39:33
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 02/01/2023 11:27 am, 1634Racine wrote:

    > [...........]
    >
    > jaka opinia = jak im translator wypada w porownaniu z google translatorem
    > (bo to, zdaje sie, tlumaczy dla chrome)?

    Im translator korzysta z google translate jesli sobie tak ustawisz.

> [...]
    > doinstalowany atguard content blocker, tzn. *lekko*
    > co w sprawie lekkosci dzialania mozna powiedziec o ublock dla androida?

    Wlasciwie to uzywam Firex focus jako domyslnej przegladarki, ktora nic nie
    zapisuje i swietnie blokuje, filtruje, wszystkie smieci, i tylko jesli
    chce, to wysylam to dalej do Firefoxa.

    To co podalem powyzej to opcje jesli chcesz miec wszystko w jednym.
    A google chrome nie uzywam, chociaz mam zainstalowane.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 6. Data: 2023-01-03 14:28:17
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

> [...]
    > uBlock
    > Firefox sync
    > Wszystko chodzi na kazdym OSie, wlaczajac Raspberry pi czy Android.

    przez "dodatki" w opcjach bez problemu znalazlem do wziecia ublock, dark
    reader,ale imTranslator i firefox sync jakby wcielo, nie widze.
    (btw: ff prawie 4x ciezszy pamieciowo od chrome...)

  • 7. Data: 2023-01-03 14:30:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-01-2023 o 14:28, 1634Racine pisze:

    > przez "dodatki" w opcjach bez problemu znalazlem do wziecia ublock, dark
    > reader,ale imTranslator i firefox sync jakby wcielo, nie widze.
    > (btw: ff prawie 4x ciezszy pamieciowo od chrome...)

    W chrome nie ma czarnego motywu?

  • 8. Data: 2023-01-03 15:48:56
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Cavallino w news:tp1aln$62q$6$Cav@news.chmurka.net
    > W chrome nie ma czarnego motywu?

    ztcw tylko interfejs chrome mozna tak ustawic,ale nie przegladane strony
    (tlo), co na pstryk ustawia sie np. w samsung internet, bo wiedza, ze
    ekstremalnie nalezy wykorzystac mozliwosc oszczedzania baterii przy coraz
    powszechniejszych ekranach amoledowych (na przyklad). Co z tego, ze w chrome
    jest opcja ciemnego motywu, skoro www rzygaja biela (jesli takie sa
    natywnie) az milo.
    niestety, samsung internet nie ma opcji "tlumacz strone" i to przy przy
    pomocy google translatora. Dla mnie to jedyna wada samsungowej przegl.

  • 9. Data: 2023-01-03 18:48:29
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 03/01/2023 01:30 pm, Cavallino wrote:

    > W chrome nie ma czarnego motywu?

    Wlasciwie na androidzie uzywam bezposrednio google translator.
    Myslales o reading mode w firefoxsie zamiast dark reader?
    Firefox sycn jest w ustawieniach, pierwsze od gory.

    Nigdy nie sprawdzalem ile to pamieci zre, wszystkie te telefony teraz takie
    wypasione ze nie sposob tego zapchac.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 10. Data: 2023-01-06 02:05:39
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 03.01.2023 o 14:30, Cavallino pisze:

    > W chrome nie ma czarnego motywu?

    Teraz FF ma czarne motywy . Bardzo długo się naszukałam motywu
    niebrzydkiego, o jasnych kolorach.

    --
    animka