  • 1. Data: 2022-12-31 18:07:06
    Temat: Smartwatch 2G, a 4G
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy i jakie są zalety (albo wady?) smartwatcha dziecięcego 4G nad 2G?

  • 2. Data: 2023-01-01 23:06:18
    Temat: Re: Smartwatch 2G, a 4G
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Dec 2022 18:07:06 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Czy i jakie są zalety (albo wady?) smartwatcha dziecięcego 4G nad 2G?

    Pewnie zalezy od konkretnego modelu, albo zachcianek co bys tam
    chcial. Filmow na zegarku chyba nie zamierzasz ogladac, predkosc mniej
    istotna.

    Sieci 2G sa do likwidacji, ale najpierw zlikwiduja 3G.
    2G jeszcze pare lat podziala, dziecko wyrosnie ...

    J.

  • 3. Data: 2023-01-02 21:21:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bardziej się zastanawiałem np. nad czasem pracy bakterii 800 mAh, czy brakiem zasięgu
    w szatni pod szkołą, czy w ogóle zasięgiem
    (rozmiar anteny do długości fali).
    No ale może nadajników 4G gęściej?

    -----