  • 1. Data: 2015-08-24 17:50:39
    Temat: przekazywanie schowka
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    czasami istnieje potrzeba szybkiego przekazania zawartości informacji z
    komputera na telefon. chyba najlepiej by było to zrobić za pomocą
    przekazania zawartości schowka. jak na razie używam MyPhoneExplorer albo
    AirDroid, ale zastanawiam się, czy nie ma jakiegoś prostszego
    rozwiązania np. wyspecjalizowanego wyłącznie do wykonywania tego zadania.
    z góry dziękuję za sugestie. <rs>

  • 2. Data: 2015-08-24 19:56:52
    Temat: Re: przekazywanie schowka
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/24/2015 1:44 PM, HugoLiamOscar wrote:

    > do wielu zadan:
    >
    > http://ow.ly/3y8G5M

    dzięki za odpowiedz, ale chyba nie doczytałeś mojego postu do końca.
    właśnie nie o "wiele zadań" mi chodzi (jak pisałem, kombajny tego typu
    mam już zainstalowane), a o to konkretne. ewentualnie niewiele więcej. <rs>

  • 3. Data: 2015-08-24 20:52:18
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/24/2015 2:09 PM, UgaBungaTakaTiki wrote:

    > ja czynie to wysylajac email do
    > samego siebie, przy czym dostep
    > do konta posiadaja oba ustrojstwa
    > po czym mark/copy/paste
    > watpie czy jest bardziej prozaicznie

    wlasnie tego chcialbym uniknac. prozaiczne moze nie jest, ale jak juz
    zainstalowane, to uzycie takich wynalazkow jak airdroid albo mpe, jest
    znacznie szybsze. mimo to szukam jeszcze czegos szybszego. <rs>

  • 4. Data: 2015-08-24 21:45:36
    Od: Krzysiek <s...@h...pl>

    może Pushbullet?

  • 5. Data: 2015-08-24 22:01:47
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty>

    Krzysiek wrote:
    > może Pushbullet?

    to tez ala "kombajn"...

    jest kilkanascie rozwiazan ale wszystkie sie do jednego sprowadzaja,
    przynajmniej do megabajtow programu...

    rs <- ile godzin dziennie /razy dzienne bedziesz tej opcji uzywac,
    jest to az takie wazne, jest nieodlacznikiem zawodowym?

    --
    "kto w demokracji nie jest czujny, obudzi sie w dyktaturze" - goethe
    "gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" - brecht

  • 6. Data: 2015-08-24 22:33:47
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/24/2015 3:45 PM, Krzysiek wrote:
    > może Pushbullet?

    interesujące. dziękuję. <rs>

  • 7. Data: 2015-08-24 23:28:30
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/24/2015 4:01 PM, salto en la parte superior del pene wrote:

> [...]
    >
    > rs <- ile godzin dziennie /razy dzienne bedziesz tej opcji uzywac,
    > jest to az takie wazne, jest nieodlacznikiem zawodowym?

    nie wiem ile. zainstalowałem i na razie bardzo mi się podoba. to nie
    jest kombajn. powiem teraz, że nawet trochę mi w nim brakuje, ale do
    czystych SMS jest świetny. <rs>

  • 8. Data: 2015-08-25 00:14:34
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty>

    rs wrote:

    > nie wiem ile. zainstalowałem i na razie bardzo mi się podoba. to nie
    > jest kombajn. powiem teraz, że nawet trochę mi w nim brakuje, ale do
    > czystych SMS jest świetny.

    z "pilnosci" zagadnienia sadzilem ze ma sluzyc do zaawansowanej pracy
    zawodowej.
    dla mnie praktycznie sms nie istnieje, a kopiowanie tekstu zalatwiam
    jak wspominalem email'em (juz na wielu liniach lotniczych w czasie
    lotu mozna uzywac telefonii mobilnej, czyli i tu nie ma przeszkod).

  • 9. Data: 2015-08-25 00:19:43
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/24/2015 6:14 PM, salto en la parte superior del pene wrote:

> [...]
    > jak wspominalem email'em (juz na wielu liniach lotniczych w czasie
    > lotu mozna uzywac telefonii mobilnej, czyli i tu nie ma przeszkod).

    skoro tobie pasuje takie rozwiązanie, to super. mi nie pasuje. <rs>

  • 10. Data: 2015-08-25 11:30:56
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2015-08-24 o 19:44, HugoLiamOscar pisze:

    > do wielu zadan:
    >
    > http://ow.ly/3y8G5M

    35 zł za klienta RDC i VNC?

    Przesada trochę, są dobre RDP: