  • 1. Data: 2009-10-25 17:22:01
    Temat: przenośny oscyloskop
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    możecie zapodać jakieś strony z przenośnymi oscylowskopami do sprzedaży?
    szukam jakiegoś taniego...

  • 2. Data: 2009-10-25 17:24:19
    Temat: Re: przenośny oscyloskop
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    identifikator: 20040501 wrote:
    > możecie zapodać jakieś strony z przenośnymi oscylowskopami do sprzedaży?
    > szukam jakiegoś taniego...

    Wiele tanich cyfrowych jest przenośnych z definicji (są małe). Niektóre
    mają nawet miejsce na baterie (mój Owon tak ma).

  • 3. Data: 2009-10-25 21:50:00
    Od: "MiSTER" <1...@p...onet.pl>

    np TDS 2024 przenosny i tani. W Tespolu kupisz.

    Pozdrawiam
    Mister

  • 4. Data: 2009-10-26 06:29:00
    Od: "Marko_de" <d...@w...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hc21k9$hl6$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > możecie zapodać jakieś strony z przenośnymi oscylowskopami do sprzedaży?
    > szukam jakiegoś taniego...

    http://programatory.com.pl/sklep/index.php?p236,oscy
    loskop-cyfrowy-dso1060-z-multimetrem

    lub