  • 1. Data: 2009-01-27 12:52:35
    Temat: przyjmę skaner [KRK]
    Od: gervee <g...@g...com>

    Witam!
    Może ktoś z Was (z Krakowa) ma niepotrzebny skaner płaski, który
    mógłby oddać mi za grosze? Nie musi być sprawny - potrzebuję w gruncie
    rzeczy niezniszczona obudowę z pokrywa i szybą. Nie może być też zbyt
    płaski (podstawa powinna mieć więcej niż kilka centymetrów wysokości)
    Może znacie jakąś firmę, która chciałaby się pozbyć ("zutylizować")
    taki skaner?

    Rafał

  • 2. Data: 2009-01-27 14:41:46
    Temat: Re: przyjmę skaner [KRK]
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 27 stycznia 2009 (13:52:35) napisano:

    Oooo, Kolega robi ploter? :)

    Z drukarek igłowych jest łatwiej...

    Yakhub
    Nie pisz do mnie na ten adres.

  • 3. Data: 2009-01-27 15:30:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Jan 2009 04:52:35 -0800 (PST), gervee <g...@g...com>
    wrote:

    >Może ktoś z Was (z Krakowa) ma niepotrzebny skaner płaski, który
    >mógłby oddać mi za grosze?

    Mam dwa. Ale w Warszawie. Jeden niesprawny (ułamane mocowanie lampy),
    drugi chyba sprawny - ale na SCSI.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 4. Data: 2009-01-27 20:19:47
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 04:52:35 -0800 (PST), gervee napisał(a):

    > Witam!
    > Może ktoś z Was (z Krakowa) ma niepotrzebny skaner płaski, który
    > mógłby oddać mi za grosze?

    http://gratyzchaty.pl/viewtopic.php?t=29144
    Możesz się dopisać do kolejki chętnych ;)

    --
    GLaF

  • 5. Data: 2009-01-27 20:53:27
    Od: gervee <g...@g...com>

    On 27 Sty, 20:19, GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:

    > http://gratyzchaty.pl/viewtopic.php?t=29144
    > Możesz się dopisać do kolejki chętnych ;)
    >
    > --
    > GLaF

    No szkoda, że wcześniej nie dowiedziałem się o tej stronie :).
    Rafał