  • 1. Data: 2016-01-09 16:41:52
    Temat: pytania o sens...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jestem fanem-kolekcjonerem, mam trochę różnych topowych swego czasu
    elementów... jak na przykład fajne płyty główne... zastanawiam się czy
    to jeszcze trzymać, może lepiej wystawić na allegro puki to jeszcze
    działa, bo wiadomo na przykład polecą kondziory... mam też na przykład
    różne APeki i inne tego typu urządzenia... topowe modele, ale czy jest
    sens to trzymać?

  • 2. Data: 2016-01-09 16:42:39
    Temat: Re: pytania o sens...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

> [...]
    > działa, bo wiadomo na przykład polecą kondziory... mam też na przykład
    > różne APeki i inne tego typu urządzenia... topowe modele, ale czy jest
    sory za orta...

  • 3. Data: 2016-01-09 23:05:25
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Użytkownik "platformowe mądrale" napisał w wiadomości news:n6r9ph$j87
> [...]
    daj Owsiakowi to wystawi w OŚP na licytacje ...

  • 4. Data: 2016-01-12 11:07:47
    Od: robot <r...@o...pl>

> [...]
    > jeszcze działa, bo wiadomo na przykład polecą kondziory... mam też na
    > przykład różne APeki i inne tego typu urządzenia... topowe modele,

    http://www.elektroodpadyprostezasady.pl/index.php?m=
    mp