  • 1. Data: 2016-01-08 19:40:24
    Temat: komendy dysku PATA
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    poszukuję ale jakoś natrafić nie mogę, widział gdzieś Ktoś z Was listę i
    opis komend interfejsu PATA? coś w zjadliwej formie?

  • 2. Data: 2016-01-08 22:08:39
    Temat: Re: komendy dysku PATA
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 8 Jan 2016 19:40:24 +0100
    doszła do mnie wiadomość <n6ovr4$c4n$1@node2.news.atman.pl>
    od platformowe głupki <N...@g...pl> :
    >poszukuję ale jakoś natrafić nie mogę, widział gdzieś Ktoś z Was listę i
    >opis komend interfejsu PATA? coś w zjadliwej formie?

    Nie mam pojęcia po co ci to, ale dam link(przykładowy):
    http://www.seagate.com/support/disc/manuals/ata/d115
    3r17.pdf
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.