  • 1. Data: 2016-01-07 16:16:41
    Temat: win 10 i zwisy
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    był sobie komp phenom z xp, przeinstalowałem na super stabilny
    i zawiesza się przy uruchamianiu... co może być? jeszcze nie sprawdzałem
    kompa fizycznie, nie wiem do czego się przyczepić...

  • 2. Data: 2016-01-07 20:34:56
    Temat: Re: win 10 i zwisy
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:n6lvh1$c65$1@node2.news.atman.pl...
    > był sobie komp phenom z xp, przeinstalowałem na super stabilny
    > i zawiesza się przy uruchamianiu... co może być? jeszcze nie sprawdzałem
    > kompa fizycznie, nie wiem do czego się przyczepić...

    Ten procesor wyprodukowano gdy zaczęła rządzić PO - musisz zmienić na jakić
    nowszy model z PiSu :)

    --
    marfi

  • 3. Data: 2016-01-07 21:02:38
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 07/01/16 15:16, platformowe głupki wrote:
    > był sobie komp phenom z xp, przeinstalowałem na super stabilny
    > i zawiesza się przy uruchamianiu... co może być? jeszcze nie sprawdzałem
    > kompa fizycznie, nie wiem do czego się przyczepić...

    Zmienić zasilacz.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 4. Data: 2016-01-07 22:11:50
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    Na tak postawiony problem niewykluczone, ze można byłoby na trochę mniej wymagającej
    informatyce napisać jakąś pracę przejściową lub - kto wie - nawet licencjacką.
    Wszystkich możliwych wariantów może być kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt. Z
    innych wątków zupełnie całkiem przypadkowo wiem, że wysoce prawdopodobne jest, że ten
    "super stabilny" w wersji x64 instalowany był na sektorach 4K dysku WD Blue i pobrany
    pewnie z jakiegoś torrenta. Czy suma kontrolna "oryginału" była porównywana z kopią?
    Może tu jest jakiś problem. Czy można "wejść" w tzw. tryb awaryjny? I na koniec
    podstawowe pytanie: czy ktoś wiarygodny widział, że ostatnio XP uruchamiało się
    prawidłowo, czy tylko było to niezbyt jasne przekonanie - że, ktoś kiedyś...
    Proponuję zainstalować na próbę jakąś wiarygodną Vistę lub W7 w wersji x32 i emulacji
    sektorów 512B i porządnie wszystko sprawdzić - ewentualnie wrócić na chwilę do dysku
    z XP, jeśli się zachował.

  • 5. Data: 2016-01-09 21:09:45
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    troche się więcej dowiedziałem - windows 10 zwisa na samym początku przy
    uruchamianiu... później działa bez najmniejszych problemów...
    po włączeniu komputera moment od początku uruchamiania windowsa
    następuje zwis... jeśli się kompa wyłączy powerem w tym momencie i
    ponownie uruchomi to windows się ładuje i działa bez problemów...

    wyłączyłem sieć nie ma zmiany, macie jakies typy co może być nie tak?

  • 6. Data: 2016-01-09 21:10:43
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    te kółeczka ładowania windowsa po chwili ładowania zatrzymują sie albo w
    ogóle znikają...

  • 7. Data: 2016-01-10 03:14:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > ponownie uruchomi to windows się ładuje i działa bez problemów...
    >
    > wyłączyłem sieć nie ma zmiany, macie jakies typy co może być nie tak?
    Bo ten szpiegowski Windows 10 najpierw instaluje poprawki, ciągle
    instaluje i grzebie, miesza w systemie.
    Wyłącz też indeksowanie i tego zas... firewalla windowsowego.
    Zobacz co masz w autostarcie i co można to wywal.

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-01-10 15:49:10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    sytuacja wygląda tak:
    po włączeniu zasilania listwą komputer się uruchamia,
    po zamknięciu windowsa i wyłączeniu komputera bez wyłączania listwy
    komputer po włączniu zawiesza sie na początku ładowania windowsa
    jak się wciśnie reset i ponownie uruchamia kompa, to komputer wstaje...

    objaw jest powtarzalny w 100%...

    czy to możliwe, że jakaś niekompatybilność starszej płyty i nowego dysku?

    cyrki normalnie