    From: Gil <g...@g...pl>
    Subject: rdzewienie styków w myszce
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: 20 Mar 2023 20:42:35 GMT

    Dzień dobry,
    Mam altanę na ogródku. 80 metrów na kablu lan. Stoi tam komputer od
    kwietnia do pazdziernika. Na uchwycie monitor co go dajemy na zewnątrz. Do
    obsługi myszka radiowa. Generalnie Wilgoć wielka. Od trzech lat
    zardzewiały mi styki myszki w trzech zestawach - UGO, Blow oraz Natec.
    Żadana myszka sezonu nie przetrzymała. Klawiatura dała radę. Styki myszki
    rdzewiwją i są nie do od ratowania. Pryskałem silikonem albo płynem auto-
    antykorozyjnym. Jeszcze gorzej bo się psuły.
    Co robić?