  • 1. Data: 2010-02-13 17:15:12
    Temat: Re: Hamulcowa tarcza pływająca
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:hl632h$e9a$4@news.interia.pl...
    > Jak się nauczysz cytować i nie niszczyć sygnatury, to ci napiszę, dlaczego
    > mnie to zainteresowało.
    > zyga

    Jak na razie to Ty nie umiesz posługiwać się sygnaturką.

    --
    Grzybol

  • 2. Data: 2010-02-13 17:22:07
    Temat: Re: Hamulcowa tarcza p?ywaj?ca
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Jak na razie to Ty nie umiesz pos?ugiwa? si? sygnaturk?.

    Wskażesz w którym miejscu?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 3. Data: 2010-02-13 17:31:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 13 Lut, 18:15, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Jak na razie to Ty nie umiesz posługiwać się sygnaturką.

    A Ty gówno wiesz o lansie na usenecie. No.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-02-13 17:33:42
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    k.googlegroups.com...
    > A Ty gówno wiesz o lansie na usenecie. No.

    No tak.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-02-13 17:39:44
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > A Ty gówno wiesz o lansie na usenecie. No.

    Nie mam potrzeby się lansować. Nie mam zamiaru odbierać ci przyjemności.
    W tym wątku padło proste pytanie, zdecydowana większość odpowiadających
    to tępaki, nie potrafiący czytać ze zrozumieniem.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 6. Data: 2010-02-13 18:42:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-13 18:39, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > W tym wątku padło proste pytanie, zdecydowana większość odpowiadających
    > to tępaki, nie potrafiący czytać ze zrozumieniem.

    W tym momencie powinienes sie grzecznie pozegnac i nie zadawac wiecej
    pytan. Zadnych.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2010-02-13 18:47:36
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > W tym momencie powinienes sie grzecznie pozegnac i nie zadawac wiecej
    > pytan. Zadnych.

    Bo?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 8. Data: 2010-02-13 18:59:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-13 19:47, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Bo?

    To ma byc pytanie ?

  • 9. Data: 2010-02-14 16:07:14
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    wiadomości news:hl6mh7$8lo$1@news.interia.pl...

    > Nie mam potrzeby się lansować. Nie mam zamiaru odbierać ci
    > przyjemności.
    > W tym wątku padło proste pytanie, zdecydowana większość
    > odpowiadających to tępaki, nie potrafiący czytać ze zrozumieniem.

    Słuchaj, koleżko.

    Nie wiem czy widzisz powyższy cytacik poprawnie, ale AZ pisał do
    Grzybola, a Ty mu odpisałeś.
    Po czym pojechałeś po użytkownikach tej grupy, jak widać w ostatniej
    linijce Twojego tekstu. A tymczasem odpowiedź została podana czytelna
    i zrozumiała nawet dla tępaka - o ile tylko nie ma trudności z
    czytaniem ze zrozumieniem.
    Mało tego, Ty, wielki miszcz juznetu, jako opierdalający kogoś, że nie
    umie cytować ani posługiwać się sygnaturką, powinieneś dawać przykład
    i sam poprawnie zacytować.Czyli zostawiając nagłówek posta,
    pozwalający na identyfikację osoby cytowanej.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2010-02-14 18:01:44
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    > Nie mam potrzeby się lansować. Nie mam zamiaru odbierać ci
    > przyjemności. W tym wątku padło proste pytanie, zdecydowana
    > większość odpowiadających to tępaki, nie potrafiący czytać ze
    > zrozumieniem.

    Zaraz tam tępaki, dzielą włos na czworo, wymyślają nowe standardy
    układów hamulcowych albo nawet chamulcowych, obrażają się, wytykają
    posty sprzeda lat, zwyczajna koleżeńska gadka, ale, żeby zaraz tępaki?
    Niegrzecznie z twojej strony.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98