  • 1. Data: 2009-11-02 13:20:31
    Temat: rozwiązanie umowy z multimo
    Od: " marint" <m...@g...pl>

    Witam,

    Wiem, że pojawiły się podobne wątki, jednak chciałabym uzyskać poradę bardziej
    doświadczonych z tej grupy ;-)
    Do 17.12.2009 roku mam podpisaną umowę z multimo (na czas określony - 24
    miesiące). Chciałabym rozwiązać umowę, proszę o podpowiedź, do kiedy powinnam
    złożyć pisemne wypowiedzenie i czy nie jest za późno?

    Zapis w umowie:
    4.2 W przypadku Umowy zawartej na czas okreslony, po upływie Minimalnego
    Okresu Świadczenia Usługi, Umowa ulega przedłużeniu na czas nieokreślony,
    chyba że na co najmniej 30 dni przed upływem Minimalnego Okresu Świadczenia
    Usług Abonent złoży Operatorowi pisemne oświadczenie o braku woli
    kontynuowania Umowy.

    Jak sie domyślam - obowiązuje mnie ten zapis (dot. umowy na czas określony).
    Czy rezygnację powinnam zlozyc do 17.11?

    Dziekuje za pomoc,
    pozdrawiam
    marint

  • 2. Data: 2009-11-02 13:49:18
    Temat: Re: rozwiązanie umowy z multimo
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jak sie domyślam - obowiązuje mnie ten zapis (dot. umowy na czas
    > określony).
    > Czy rezygnację powinnam zlozyc do 17.11?

    Wygląda na to że tak.
    Ja bym się pospieszył bo (sprawdź czy mają taki wymóg) bywa że operator
    takie oświadczenie przyjmje tylko listem poleconym.
    Mi akurat właśnie Multimo chciao zrobić jak się domyślam psikusa i
    twierdziło że pisma nie otrzymali.
    Tak się akurat składa, że kilka tygodni po wysłaniu listu (i tak był ZPO)
    zadzwoniłem do nich i pracownik potwierdził wpłyniecie pisma, nawet mi je
    odczytał i potwierdził że umowa wygasnie w konkretnym dniu.
    Ja tę rozmowę nagrałem bo nagrywam takie ważne rozmowy z operatorami.
    No i po wyjaśniłem sytuację, że mam takie nagranie. Napisałem też, że jego
    kopię mogę im przysłać a gdby się dłuzej upierali to pójdę gdzie trzeba bo
    wtedy to już będzie wyglądało jak próba wyłudzenia.
    Na takie dictum moje pismo cudowie się znalazło a ja się od nich odczepiłem
    raz na zawsze (a kto wie czy bym nie wrócił - teraz nie wróce na pewno).
    vari

  • 3. Data: 2009-11-02 14:46:30
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Jak sie domyślam - obowiązuje mnie ten zapis (dot. umowy na czas
    > określony).
    > Czy rezygnację powinnam zlozyc do 17.11?

    jezeli chcesz zalatwic to skutecznie to pismo powinno wplynac do operatora
    najpozniej 16 listopada, a Ty powinnas miec potwierdzenie dostarczenia

  • 4. Data: 2009-11-02 23:04:07
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    dziękuje Wam za pomoc i cenne uwagi. Czy w piśmie do multimo powinnam zawrzeć
    informacje typu:
    wypowiadam umowę z dniem takim i takim? jeśli tak, to z jakim dniem dokładnie?
    16.11? żebym się nie pomyliła dając tym samym multimo przewagę ;)

    pozdrawiam
    marint

  • 5. Data: 2009-11-03 09:10:02
    Od: "MKi" <e...@b...op.pl>

> [...]
    > wypowiadam umowę z dniem takim i takim? jeśli tak, to z jakim dniem dokładnie?
    > 16.11? żebym się nie pomyliła dając tym samym multimo przewagę ;)

    Najlepiej cytując umowę:
    "Na podstawie par. 4.2. oświadczam o braku woli kontynuowania Umowy."

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 6. Data: 2009-11-04 21:31:45
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba MKi napisała na pl.misc.telefonia:

    > Najlepiej cytując umowę:
    > "Na podstawie par. 4.2. oświadczam o braku woli kontynuowania Umowy."

    po zakończeniu Minimalnego Okresu Świadczenia, zresztą znajdź sobie w
    regulaminie.

    Marcin Kocur