  • 1. Data: 2010-07-01 18:38:25
    Temat: sieciowy filtr przeciwzakłuceniowy
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    zastanawiam się nad sioeciowym filtrem przeciwzakłuceniowym i jakoś nie mogę
    ugryźć tematu:O(
    wykonując go jako dolnoprzepustowy filtr LC wychodzą strasznie nierealne
    pojemności i indukcyjności, chociaż może f graniczne = 100hz to przesada?:O)
    w listwach zasilajacych są filtry typu: dwie cewki na wspulnym rdzeniu plus
    jakiś kondziorek, ale z doświadczenia wiem że kiepsko to tłumi zakłucenia,
    to jakiś typ filtra pasmowego, jakie ma parametry graniczne?:O)
    może jakieś pomysły?:O)

  • 2. Data: 2010-07-01 19:08:20
    Temat: Re: sieciowy filtr przeciwzakłuceniowy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Jul 2010 20:38:25 +0200, Pa pa5merf wrote:
> [...]
    >jakiś kondziorek, ale z doświadczenia wiem że kiepsko to tłumi zakłucenia,
    >to jakiś typ filtra pasmowego, jakie ma parametry graniczne?:O)

    To nie jest filtr pasmowy. To sa cewki przeciwsobne, prad pobierany
    przez urzadzenie sie znosi i na to wplywu nie ma.

    Ale odcina skladowe w.cz. sumaryczne i jednoprzewodowe, przez co kabel
    nie dziala jak antena.

    >może jakieś pomysły?:O)

    Kup filtr od odkurzacza.

    J.

  • 3. Data: 2010-07-01 19:15:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    [...]

    > Kup filtr od odkurzacza.

    A Ty przestań wyciągać trolla z kobla. A jak już musisz, to choć nie
    cytuj programowego analfabety.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2010-07-02 16:37:23
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "J.F." napisał:

> [...]
    > przez urzadzenie sie znosi i na to wplywu nie ma.
    >
    > Ale odcina skladowe w.cz. sumaryczne i jednoprzewodowe, przez co kabel

    ok, dzięki za info, tak coś czułem że chodzi o w.cz. ale ta nazwa sieciowa
    mnie zmyliła, a opisu parametruf brak, ok, więc jak radzić sobie z
    filtrowaniem sieci zasilania?:O)
    zamiast na 100Hz pszesunąć się na 1kHz?:O)

  • 5. Data: 2010-07-02 22:23:27
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    kup sobie np:
    http://allegro.onet.pl/item1096274993_xindak_xf_1000
    es_zielona_gora.html

    Zbyszek

  • 6. Data: 2010-07-05 20:41:21
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "Zbyszek" napisał:

    > kup sobie np:
    > http://allegro.onet.pl/item1096274993_xindak_xf_1000
    es_zielona_gora.html

    "Urządzenie wykorzystuje wielopoziomową dwukierunkową precyzyjną sieć
    filtrującą, która zbudowana jest z wysokiej jakości kondensatora i
    induktora"
    ciekawe:O)