  • 1. Data: 2009-03-03 09:54:56
    Temat: siemens logo softcomfort upgrade
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    Witam,
    Może się orientujecie czy upgrade softu siemensa do logo jest free?
    np. kupuje wersję 4 i mogę dociągnąć upgrade? Czy też powinienem kupić
    wersję 6?
    Czy kable RS232 pracują przez przejściówki USB?
    Czy kable RS232 z taką przejściówką będą pracowały z softem w wersji
    6?
    Nowy w tym jestem.
    Zestawy startowe "lekko" zdrożały :(
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-03-03 12:54:27
    Temat: Re: siemens logo softcomfort upgrade
    Od: "neuron" <n...@n...com.pl>

    Może się orientujecie czy upgrade softu siemensa do logo jest free?
    np. kupuje wersję 4 i mogę dociągnąć upgrade? Czy też powinienem kupić
    wersję 6?

    siemens to koncern skladajacy sie z wielu firm i firemek - inne robia sprzet
    a inne oprogramowanie dlatego w przeciwinstwie do innych firm ktorych soft
    jest "dopelnieniem" sprzetu u siemensa jest produktem a co za tym idzie nic
    za free i wszystko dosc dobrze pozabezpieczane.
    Malo tego - inne firmy przymykaja oczy na " wypozyczanie" narzedzi userom
    przez dystrybutorow a siemens takie praktyki mocno sciga.
    Moze z logo jest inaczej ale tak jest ze stepem i microwinem.
    wojtek

    www.neuron.com.pl
    CMMS Maszyna
    Golem OEE