  • 1. Data: 2009-03-03 11:02:17
    Temat: Feintool GKP-F 100
    Od: "Dominik Kiełtyka" <d...@e...pl>

    Witam

    Poszukuje informacji na temat prasy Feintool GKP-F 100
    tak wyglada ta prasa - http://www.machineseeker.com/A516456.html
    Firma kupila ta prase ale bez szafy sterujacej, zostalem poproszony o
    ewentualnie zrobienie takiej szafy.
    Czy ktos wie moze gdzie taka prasa pracuje

    Dominik

  • 2. Data: 2017-02-13 14:00:55
    Temat: Re: Feintool GKP-F 100
    Od: s...@g...com

    ???????, 3 ????? 2009 ?., 13:02:17 UTC+2 ???????????? Dominik Kiełtyka ???????:

    i have press FEINTOOL HFA 6300
    Regards
    Yan
    y...@u...net

  • 3. Data: 2017-02-13 15:22:32
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 3 marca 2009 12:02:17 UTC+1 użytkownik Dominik Kiełtyka napisał:
> [...]
    > ewentualnie zrobienie takiej szafy.
    > Czy ktos wie moze gdzie taka prasa pracuje

    Page not found (Error 404)

  • 4. Data: 2017-02-13 15:38:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-02-13 o 15:22, s...@g...com pisze:

    > Page not found (Error 404)

    Jakbyś nie zauważył, to po 8 latach od napisania posta ma prawo już nie
    istnieć.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2017-02-13 15:46:22
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no to może zaatakuj go europejskim dżołkiem...

  • 6. Data: 2017-02-13 17:37:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Irokez pisze:

    > Jakbyś nie zauważył, to po 8 latach od napisania posta ma prawo już nie
    > istnieć.

    I tak rekordu nie pobił. Miśki używające Google Groups potrafią ni z tego
    ni z owego dołożyć swoja cegiełką nawet po 16 latach. Na niektórych grupach
    to wręcz standard, tylko tacy generują jakiś ruch. Czy ja dobrze rozumiem,
    że w tym wynalazku w ogóle nie widać dat i nie wiadomo kiedy kto co napisał?

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2017-02-14 12:36:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
> [...]
    >rozumiem,
    >że w tym wynalazku w ogóle nie widać dat i nie wiadomo kiedy kto co

    Nie wiem o co chodzi, ale wbijam dzis
    https://groups.google.com/forum/#!search/pl.rec.gps

    i mam posty od 2002. Wczoraj sprawdzalem elektronike, to mialem od
    najnowszych

    Wiec rok widac, ale jak ktos nie zwroci uwagi, to nie zwroci.

    Serwery tez chyba pamietliwe, jak ktos program zainstaluje i inaczej
    skonfiguruje, to tez mu moga starocie wyskoczyc.

    J.

  • 8. Data: 2017-02-14 13:07:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

> [...]
    >
    > Serwery tez chyba pamietliwe, jak ktos program zainstaluje i inaczej
    > skonfiguruje, to tez mu moga starocie wyskoczyc.

    Na pewno nie chodzi o "wyskakiwanie". Sam korzystam czasem z serwera
    news-archive.icm.edu.pl, tak pamiętliwego, że przypomni wszystko od
    samego początku świata -- tam też mi nic samo nie wyskakuje. Obserwuję
    onych miśków i widzę, że też nie o uwagę raczej chodzi. Odpowiadają
    ochoczo na jedną z dziesiątków tysięcy wiadomości, i akurat na taką,
    co była napisana osiemnaście lat temu. Podejrzewam, że to gugiel im
    ją zarekomendował na podstawie tego, o czym ostatnio pisali w gmailu
    do wuja Stefana i czego poszukiwali w sieci. Natomiast nie podejrzewam,
    by któryś misiek coś sam konfigurował -- każdy pisze inaczej, inaczej
    ma to paskudztwo skonfigurowane, ale zarzeka się, że inaczej się nie
    da i że wszyscy mają tak samo. Więc to też gugiel robi za nich, wedle
    swego uznania. Niedługo pewnie zacznie za nich pisać (poznawszy ich
    poglądy oraz stopień rozwoju intelektualnego na podstawie całokształtu
    wcześniejszej twórczości).

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2017-02-14 13:17:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

> [...]
    >ją zarekomendował na podstawie tego, o czym ostatnio pisali w gmailu
    >do wuja Stefana i czego poszukiwali w sieci.

    Tez tak podejrzewam.

> [...]
    >ma to paskudztwo skonfigurowane, ale zarzeka się, że inaczej się nie
    >da i że wszyscy mają tak samo. Więc to też gugiel robi za nich, wedle

    Ale co to znaczy ?

    >Niedługo pewnie zacznie za nich pisać (poznawszy ich
    >poglądy oraz stopień rozwoju intelektualnego na podstawie
    >całokształtu
    >wcześniejszej twórczości).

    No, swietna usluga - ktos pisze "poradzcie" a gugiel za drobna oplata
    podsyla zainteresowanym dostawcom :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-02-14 14:05:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ale co to znaczy ?

    Praktyczne znaczenie jest takie, że na podstawie tej linijki mój czytnik
    odsiewa wiadomości jako niegodne przeczytania. Ciekawe, że zbieżność
    jest idealna -- niestrawność formy zawsze łączy się z bezwartościowością
    treści. Dwa mam wyjątki od tej reguły, bo tylko dwie osoby znalazłem,
    które mając wpis "G2/1.0" jednocześnie potrafią coś sensownego napisać.
    I tu również jest zbieżność -- potrafią też tego gugla tak skonfigurować,
    że poza nagłówkiem nic nie zdradza, że wiadomoś wysłana z tego wynalazku.

    --
    Jarek