  • 1. Data: 2010-03-31 13:34:41
    Temat: skaner z eth, na ledach skanujacy paragony na cienkim papierze
    Od: "Przemek" <...@...p>

    Witam,
    Od paru dni szukam skanera sieciowego z mozliwoscia skanowania paragonów
    takich malych papierków powiedzmy 4x10cm termodrukowalnych i szybkim
    startem.

    Znalazlem pare skanerów i tak:

    -epson jest na ledach, skanuje male dokumenty np. wizytówki (czyli pieknie),
    ale epson nie jest mi w stanie potwierdzic czy zeskanume cienki papier.
    Chwala sie tylko skanowaniem grubego. BTW jakosc obslugi w epsonie na
    pl.pregierz sie nadaje i chyba nie chca, zebym byl ich klientem;

    -hp czy canon maja skaner sieciowy, z tradycyjnym szklem, wiec spoko
    zeskanuje cienki papier, ale oba sa na zimnej katodzie, co kaze po kazdej
    przerwie upierdliwie czekac na rozgrzanie swietlówki.

    Czy mozecie polecic mi cos co spelni moje wymagania?
    Ew. jak ktos ma epsona GT-S80N czy moze potwierdzic, ze zeskanuje on
    paragon?
    Przem
    PS mam nadzieje, ze nie odbiegam od tematu grupy, bo pierwszy raz tu jestem,
    ale jak widze inne posty to mam nadzieje, ze nie.

  • 2. Data: 2010-04-03 07:11:12
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Wednesday 31 March 2010 15:34, Przemek wrote:
    > Czy mozecie polecic mi cos co spelni moje wymagania?
    > Ew. jak ktos ma epsona GT-S80N czy moze potwierdzic, ze zeskanuje on
    > paragon?

    Po mojemu źle kombinujesz.
    Przy skanowaniu cienkiego papieru podłóż czystą kartkę A4, i na niej
    skanuj. Działa zawsze i wszędzie. ;-)

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste