  • Data: 2009-02-13 13:37:55
    Temat: sklepy - muszę ponarzekać
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Co się dzieje w sklepach. Sprzedawcy to barany kompletne. Sytuacja się
    pogarsza z każdym rokiem.

    Głupią tulejkę chcę kupić, kawałek rurki, żeby w środku miał 13 mm po zew.
    16 mm.

    Zachodzę do motoryzacyjnego gdzie na pęczki takie podobne tulejki sprzedają,
    choćby do rozruszników - kiedyś kupowałem, myślę sobie, że dobiorę od
    czegoś, trochę przerobię i będzie git.

    Nic bardziej mylnego. Popatrzył na mnie z przerażeniem w oczach i pogonił.
    Nie ma żadnych tulejek, on nic nie wie i w ogóle idź chłopie stąd.

    Poszedłem do metalowego - to samo.

    Jeśli sprzedawca nie ma w komputerku napisane, że taki asortyment ma to w
    tym momencie nawet się nie zastanowi pół sekundy od czego można by
    przypasować i tylko od razu przerażenie w oczach.

    Jedynie w hydraulicznym facet się chwilkę zastanowił i coś tam podpowiedział
    w miarę z sensem, ale też ciężko mu to myślenie szło.

    I tu pytanie do Plutona, ale nie tylko, bo człowiek coś robi z tego co
    czytam tu. Też tak macie w Waszych miastach?

    Pozdrawiam

    Jacek