  • Date: Mon, 15 Mar 2010 08:54:55 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: sklonowane owce na 2 kolach...

    Ave!

    Zwykle nie mam nic przeciwko rowerzystom na jezdni, nawet jeśli akurat
    jadę samochodem nie motocyklem (bo gdy jadę jednośladem ich wyprzedzanie
    nie wymaga żadnego wysiłku ni manewrów ;) )

    Ale przy takiej nawierzchni na jezdni na rowerze jednośladowym może
    pałętać się tylko jakiś półdebil czy inna sklonowana owca... zwłaszcza
    że prędkość takiego rowerzysty (a przynajmniej tych, których widziałem
    dzisiaj) jest mniej-więcej taka sama, jak szybki marsz!

    Dobrze, że w "moją" stronę trafiłem tylko na jednego - ale z przeciwka
    widziałem ze czterech... Na wąskiej drodze z jednym pasem w każdym kierunku.

    Przy okazji piętno dla odpowiedzialnych za te drogi - budowanie dróg bez
    pobocza powinno być surowo karane.