  • 1. Data: 2010-03-15 08:54:55
    Temat: sklonowane owce na 2 kolach...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Zwykle nie mam nic przeciwko rowerzystom na jezdni, nawet jeśli akurat
    jadę samochodem nie motocyklem (bo gdy jadę jednośladem ich wyprzedzanie
    nie wymaga żadnego wysiłku ni manewrów ;) )

    Ale przy takiej nawierzchni na jezdni na rowerze jednośladowym może
    pałętać się tylko jakiś półdebil czy inna sklonowana owca... zwłaszcza
    że prędkość takiego rowerzysty (a przynajmniej tych, których widziałem
    dzisiaj) jest mniej-więcej taka sama, jak szybki marsz!

    Dobrze, że w "moją" stronę trafiłem tylko na jednego - ale z przeciwka
    widziałem ze czterech... Na wąskiej drodze z jednym pasem w każdym kierunku.

    Przy okazji piętno dla odpowiedzialnych za te drogi - budowanie dróg bez
    pobocza powinno być surowo karane.

  • 2. Data: 2010-03-15 09:26:45
    Temat: Re: sklonowane owce na 2 kolach...
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Ale przy takiej nawierzchni na jezdni na rowerze jednośladowym może
    > pałętać się tylko jakiś półdebil czy inna sklonowana owca...

    A ktoredy maja jezdzic?
    Te, jak to nazywasz "sklonowane owce", maja takie samo prawo korzystania
    z jezdni jak Ty.

    Kwik

  • 3. Data: 2010-03-15 09:36:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kwik pisze:

    > A ktoredy maja jezdzic?
    > Te, jak to nazywasz "sklonowane owce", maja takie samo prawo korzystania
    > z jezdni jak Ty.

    Czytaj uważniej: "jadą" w tempie szybkiego marszu.

    To po cholerę jadą???

  • 4. Data: 2010-03-15 10:22:14
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Czytaj uważniej: "jadą" w tempie szybkiego marszu.
    >
    > To po cholerę jadą???

    Jadą bo muszą. Niestety. Autobusu niet, samochodu także, a dojechać do
    celu trzeba. Podejrzewam, że miałeś na myśli drogę poza miastem, i
    wlokących sie rowerzystów na ukrainopodobnych tworach. A tacy też mają
    prawo się przemieszczać. Szkoda, ze zazwyczaj wolno i bez świateł. Ale
    taki urok polskich dróg.

    Całe szczęście, że nie ma ich zbyt wielu i dobry kierowca sobie poradzi.

    Natomiast rowerzyści rekreacyjni dają sobie lepiej radę, Sam, wczoraj w
    nocy widząc piękną zimową pogodę pojechałem na podwarszawskie szosy.
    Przy takim śniegu jechałem 25-30 km/h. W okolicach Konstancina, Góry
    Kalarwii spotkałem na bocznych szosach chyba ze dwa samochody. Widziałem
    je z daleka i zrobiłem więcej miejsca aby spokojnie mogły przejechać.

    Dla czepiaczy: wszystkie rowery mam oświetlone, mam też OC na rower :-)

  • 5. Data: 2010-03-15 10:39:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Natomiast rowerzyści rekreacyjni dają sobie lepiej radę, Sam, wczoraj w
    > nocy widząc piękną zimową pogodę pojechałem na podwarszawskie szosy.
    > Przy takim śniegu jechałem 25-30 km/h. W okolicach Konstancina, Góry

    Wiesz... Jakby oni jechali 25-30km/h to bym złego słowa nie powiedział,
    bo w sumie dużo więcej sam nie jechałem.

    Ciągle nikt nie zauważa sedna: jechali rowerami z prędkością
    energicznego marszu piechura. Jeśli prędkość taka sama a
    niebezpieczeństwo dużo wyższe, to po cholerę w ogóle jechali, zamiast
    dziarsko maszerować??

  • 6. Data: 2010-03-15 10:56:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b9e003f$1@news.home.net.pl...

    > Jeśli prędkość taka sama a
    > niebezpieczeństwo dużo wyższe, to po cholerę w ogóle jechali, zamiast
    > dziarsko maszerować??

    bo lubia, co cie to obchodzi po co, ich prawo z ktorego korzystaja, a ze ty
    tego nie rozumiesz, to juz twoj problem

  • 7. Data: 2010-03-15 11:11:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b9e003f$1@news.home.net.pl...

    > bo lubia, co cie to obchodzi po co, ich prawo z ktorego korzystaja, a ze
    > ty tego nie rozumiesz, to juz twoj problem

    Bzyczek, spadaj stąd i nie wtrącaj się do rozmów dorosłych...

  • 8. Data: 2010-03-15 11:59:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b9e07c5@news.home.net.pl...

    > Bzyczek, spadaj stąd i nie wtrącaj się do rozmów dorosłych...

    te krzeslo, wroc do przedszkola

  • 9. Data: 2010-03-15 12:14:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > bo lubia, co cie to obchodzi po co, ich prawo z ktorego korzystaja, a ze
    > ty tego nie rozumiesz, to juz twoj problem

    Nie, bo to w większości wypadków podpada pod stwarzanie zagrożenia na drodze
    jak taki jeden z drugim jedzie zygzakiem w dodatku często z torbą na
    kierownicy. Tylko czekać jak albo się wypierdoli albo wjedzie prosto pod
    koła tego co jedzie za nim bo przecież w czapie na głowie i często kapturze
    nic nie słyszy.

  • 10. Data: 2010-03-15 12:57:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, bo to w większości wypadków podpada pod stwarzanie zagrożenia na
    > drodze jak taki jeden z drugim jedzie zygzakiem

    zadales sobie choc odrobine trudu, aby przeczytac pierwszy post
    przeciez ten pacan ma pretensje tylko o to, ze oni jada za wolno, nic nie
    pisze o jezdzie zygzakiem, czy jakimklowiek innym stwarzaniu zagrozenia,
    tylko hrabiemu za wolno jada