  • 1. Data: 2013-06-23 16:59:09
    Temat: skoda rapid?
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    Nadaje się to na auto służbowe do robienia ca 25-30 kkm rocznie?
    Jaki silnik i skrzynie dobrać?

  • 2. Data: 2013-06-23 17:14:37
    Temat: Re: skoda rapid?
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 16:59, m...@i...pl pisze:
    > Nadaje się to na auto służbowe do robienia ca 25-30 kkm rocznie?
    > Jaki silnik i skrzynie dobrać?

    Ujdzie, 1,6 TDI CR :-)

    Pozdr.

  • 3. Data: 2013-06-23 18:15:47
    Od: tá´Ź

    m...@i...pl wrote:

    > Nadaje się to na auto służbowe do robienia ca 25-30 kkm rocznie? Jaki
    > silnik i skrzynie dobrać?

    Moim zdaniem to fajna kura, mała a zgrabna. Dopłaciłbym do większych
    kółek. A silnik wziąłbym 1,2 TSI, chyba tam taki wkładają. ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2013-06-23 18:59:56
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 18:15, t? pisze:

    > Moim zdaniem to fajna kura, mała a zgrabna. Dopłaciłbym do większych
    > kółek. A silnik wziąłbym 1,2 TSI, chyba tam taki wkładają. ;)

    Na autostradzie porażka. Nie dość że wcale nie jest jakoś szybki, to
    przy ciągłej jeździe z dużą prędkością potrafi i 16/100 spalić :>
    Lepszy kocmołuch.

  • 5. Data: 2013-06-23 20:20:38
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 06/23/2013 06:15 PM, t? wrote:

    > Moim zdaniem to fajna kura, mała a zgrabna. Dopłaciłbym do większych
    > kółek. A silnik wziąłbym 1,2 TSI, chyba tam taki wkładają. ;)

    Myślałem o 1.4 TSI z DSG 7

  • 6. Data: 2013-06-23 20:21:10
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 06/23/2013 06:59 PM, DoQ wrote:

    > Na autostradzie porażka. Nie dość że wcale nie jest jakoś szybki, to
    > przy ciągłej jeździe z dużą prędkością potrafi i 16/100 spalić :>
    > Lepszy kocmołuch.

    mi kiedys xara picasso spaliła 18 na autostradzie

  • 7. Data: 2013-06-23 20:42:55
    Od: tá´Ź

    m...@i...pl wrote:

    > Myślałem o 1.4 TSI z DSG 7

    Do tego chiptuning i większość okolicy wącha kurze spaliny. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-06-23 23:50:05
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 06/23/2013 08:42 PM, t? wrote:

    > Do tego chiptuning i większość okolicy wącha kurze spaliny. :)

    obawiam się, że przy online to teraz już się nie da.

  • 9. Data: 2013-06-24 11:14:06
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-06-23 20:21, m...@i...pl pisze:

    > mi kiedys xara picasso spaliła 18 na autostradzie

    to musiales caly czas z pedalem max w podlodze jechac.
    To auto - mimo, ze zblizone ksztaltem do fropli/jajka - wcale nie
    grzeszy niskim wsp. oporu powietrza (ba, niezle tego powietrza przed
    soba pcha z racji wysokosci, a i na podmuchy boczne jest przez to
    wrazliwsza).

    Na autostradzie z przelotowymi predkosciami 140-150 km/h non-stop, Pikus
    1.6 16 benzyna palil okolo 12-13l/100km.

  • 10. Data: 2013-06-24 11:15:33
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    > mi kiedys xara picasso spaliła 18 na autostradzie

    to musiales caly czas z pedalem max w podlodze jechac.
    To auto - mimo, ze zblizone ksztaltem do kropli/jajka - wcale nie
    grzeszy niskim wsp. oporu powietrza (ba, niezle tego powietrza przed
    soba pcha z racji wysokosci, a i na podmuchy boczne jest przez to
    wrazliwsze).