  • 1. Data: 2013-06-23 11:15:18
    Temat: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    http://www.tvn24.pl/czolowe-zderzenie-dwoch-busow-4-
    zabitych-9-rannych,334863,s.html

    Jechać środkiem DK i sp....lić nie udzielając pomocy.
    Pełnoprawni użytkownicy dróg k.. mać.

  • 2. Data: 2013-06-23 11:38:04
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: m...@w...pl

    > Jechać środkiem DK i sp....lić nie udzielając pomocy.
    >
    > Pełnoprawni użytkownicy dróg k.. mać.

    Jestes uprzedzony do rowerzystow.

    Zacznij myslec. Wyprzedzanie roweru na trzeciego jest wlasciwe?

    Jak by nie jechaly jedna obok drugiej zdmuchnal by je z drogi, potracil lusterkiem.

    Widywalem takie akcje w PL wielokrotnie. Wynioslem sie od was wlasnei przez takich,
    jak DoQ

  • 3. Data: 2013-06-23 11:53:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 11:15:18 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

> [...]
    zabitych-9-
    rannych,334863,s.html

    > Jechać środkiem DK i sp....lić nie udzielając pomocy. Pełnoprawni

    uważaj na nisko latające kwantyfikatory

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-06-23 11:54:37
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 11:38, m...@w...pl pisze:
    > Jestes uprzedzony do rowerzystow.
    > Zacznij myslec. Wyprzedzanie roweru na trzeciego jest wlasciwe?

    Na jakiego trzeciego?

    > Jak by nie jechaly jedna obok drugiej zdmuchnal by je z drogi, potracil lusterkiem.

    Ta jasne, lepiej jechać nocą środkiem po krajówce.
    Potwierdzasz tylko mentalność przeciętnego rowerzysty, a skutki tego są
    widoczne na załączonym linku.

    > Widywalem takie akcje w PL wielokrotnie. Wynioslem sie od was wlasnei przez takich,
    jak DoQ

    Jeżdżę tamtędy często, praktycznie żaden pedalarz nie ma oświetlenia. W
    nocy zaczynają być widoczni dosłownie w ostatniej chwili.
    Ale twoja wola, jeździj nocą środkiem, być może ktoś cię zdejmie. Tylko
    zgadnij kto lepiej na tym wyjdzie?

  • 5. Data: 2013-06-23 11:56:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 11:59:21 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Pite było?

    czyli nawet nie jesteś w stanie zrozumieć zdania?
    proszę
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kwantyfikator

  • 6. Data: 2013-06-23 11:58:19
    Od: tá´Ź

    mysiur wrote:

    > Zacznij myslec. Wyprzedzanie roweru na trzeciego jest wlasciwe?

    Tak, o ile jest miejsce, żeby zostawić ustawowy odstęp od rowerzysty. A
    zwykle jest.

    > Jak by nie jechaly jedna obok drugiej zdmuchnal by je z drogi, potracil
    > lusterkiem.

    Tak, oczywiście.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-06-23 11:59:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-23 11:15, Użytkownik DoQ napisał:

    > http://www.tvn24.pl/czolowe-zderzenie-dwoch-busow-4-
    zabitych-9-rannych,334863,s.html

    > Jechać środkiem DK i sp....lić nie udzielając pomocy.

    Jakiej pomocy poza telefonem do służb właściwych można udzielić
    ofiarom czołowego zderzenia ?

    > Pełnoprawni użytkownicy dróg k.. mać.

    Dla mnie nie pełnoprawnym będzie idiota który wyprzedza na trzeciego
    w miejscu gdzie nie ma na to miejsca. A jak jeżdżą "busiarze" to wiemy,
    gaz do dechy, wyprzedzanie na trzeciego i przy okazji wymuszanie
    na nadjeżdżającym z przeciwka ucieczkę na pobocze. No ale jak się
    napierdala ile fabryka dała to nie ma szans na wyhamowanie tylko
    trzeba się ładować na czołowe i modlić się aby ten z naprzeciwka
    zrobił miejsce. A jak z jakiegoś powodu nie zrobi to kolejny nieuk
    będzie pianę toczył o winnych rowerzystach. A napisz nieuku którą
    częścią pasa ma jechać rowerzysta przed skrętem w lewo ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-06-23 11:59:21
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

  • 9. Data: 2013-06-23 11:59:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-06-23 11:15, DoQ wrote:

    > http://www.tvn24.pl/czolowe-zderzenie-dwoch-busow-4-
    zabitych-9-rannych,334863,s.html

    > Jechać środkiem DK i sp....lić nie udzielając pomocy.
    > Pełnoprawni użytkownicy dróg k.. mać.

    Poczekajmy na fakty. Za to że spierdoliły należy się kara. Na to co było
    przyczyną wypadku poczekajmy.

    Shrek.

  • 10. Data: 2013-06-23 12:00:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 12:02:06 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Ojojoj, masti odstaw kielicha!

    tylko tak kiepsko potrafisz się bronić?
    wykaż "typowość" tego zachowania