  • 1. Data: 2012-01-20 22:17:30
    Temat: softwarowe "polepszenie" teledyskow
    Od: "binek" <a...@p...pl>

    Witam

    Postaram sie opisac prosto co mi sie marzy...:-)

    Jak kazdy wie, jest mnostwo fajnych nutek z lat 80 tych na youtubie, ktroe
    mozna bez problemu sciagnac. Problem polega tylko na tym, ze ich jakosc
    czesto jest do niczego albo po porstu fatalna.

    Czy jest jakis soft co w miare szybko podwyzszy jakosc takich videoklipow ?
    NIe musi to byc rzecz jasna HD bo i nigdy nie bedzie z tak kiepskiego
    materialu, ale moze chociaz troche polepszy jakosc...

  • 2. Data: 2012-01-21 02:33:47
    Temat: Re: softwarowe "polepszenie" teledyskow
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Czy jest jakis soft co w miare szybko podwyzszy jakosc takich videoklipow ?
    > NIe musi to byc rzecz jasna HD bo i nigdy nie bedzie z tak kiepskiego
    > materialu, ale moze chociaz troche polepszy jakosc...

    Soft istnieje, ale gra nie warta świeczki. PO prostu materiał źródłowy
    jest mocno skompresowany na youtubie i cudów nie dokonasz. Proponuję
    poszukać składanek na płytach DVD. Są nawet w sieci takie rzeczy.

    Jingiel

  • 3. Data: 2012-01-21 08:44:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 03:33:47 +0100, Jingiel napisał(a):

    > Soft istnieje, ale gra nie warta świeczki. PO prostu materiał źródłowy
    > jest mocno skompresowany na youtubie i cudów nie dokonasz. Proponuję
    > poszukać składanek na płytach DVD. Są nawet w sieci takie rzeczy.

    Bzdura, jakość potrafi być świetna. Tyle, że teledyski z lat 80 to
    przeważnie są zgrywane przez ludzi z VHS, a wtedy to już kompletnie nic nie
    poradzisz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-01-21 20:12:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-21 09:44, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Bzdura, jakość potrafi być świetna. Tyle, że teledyski z lat 80 to
    > przeważnie są zgrywane przez ludzi z VHS, a wtedy to już kompletnie nic nie
    > poradzisz.

    Na YouTube nie poradzi, ale kupa fajnej muzyki z lat 80 i innych leci na
    VH1 w jakości chyba najlepszej jaka jest dostępna.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2012-01-21 20:49:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 21:12:50 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Na YouTube nie poradzi, ale kupa fajnej muzyki z lat 80 i innych leci na
    > VH1 w jakości chyba najlepszej jaka jest dostępna.

    Szaleństwa nie ma, niestety.

  • 6. Data: 2012-01-22 03:27:28
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Bzdura, jakość potrafi być świetna. Tyle, że teledyski z lat 80 to
    > przeważnie są zgrywane przez ludzi z VHS, a wtedy to już kompletnie nic nie
    > poradzisz.

    Dlatego zaproponowałem poszukanie nie tych zgrywanych z vhs i wrzucanych
    na youtube, gdzie są jeszcze dodatkowo mocno kompresowane. I przez to
    pixeloza. Jak dobrze poszukać w sieci to można wyrwać składanki nagrane
    na DVD, a tu jakość o niebo lepsza od tych youtubowych.

    Jingiel

  • 7. Data: 2012-01-22 09:07:54
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    jest w sieci stacja
    NEXT MUSIC +HD (wersja 720p - emisja testowa)
    http://oognet.pl/content/details/1152
    lub
    NEXT MUSIC +HD (wersja SD) http://oognet.pl/content/details/1100

    sporo muzyki z lat 70,80,90

    Arek.

  • 8. Data: 2012-02-05 12:28:05
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 22 Jan 2012 10:07:54 +0100, "Arek." <a...@a...2a.pl>
    wrote:

    >sporo muzyki z lat 70,80,90

    Szkoda tylko, że puszczają to, co można zoabczyć też na Vivie czy
    4fun.tv. Akurat trafiłem na Pitbulla :(

    http://jerzu.waw.pl GG:129280