  • 1. Data: 2012-01-13 18:22:08
    Temat: zrodlo: youtube
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Stacje telewizyjne przy puszczaniu jakiegoś filmiku z sieci podają taką
    wzmiankę. No super, a jak ktoś ma niby znaleźć dane nagranie spośród
    miliona filmów w tym portalu? Nie mogliby podawać ID lub tytułu tego
    nagrania?

  • 2. Data: 2012-01-13 19:16:15
    Temat: Re: zrodlo: youtube
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-13 19:22:08 +0100, "E52owner" <e...@n...com> said:

    > Stacje telewizyjne przy puszczaniu jakiegoś filmiku z sieci podają taką
    > wzmiankę.

    Czyli OK.

    > No super, a jak ktoś ma niby znaleźć dane nagranie spośród miliona
    > filmów w tym portalu?

    Nie ma. Ma obejrzeć w telewizji.
    Inni muszą posłużyć się wyszukiwarką.

    > Nie mogliby podawać ID lub tytułu tego nagrania?

    Mogliby - ale wtedy nie oglądałbyś u nich.
    Oni lubią takich widzów - podobno z reklam mają więcej pieniędzy wtedy...

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-01-13 19:18:25
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-13 19:22, E52owner pisze:
> [...]
    > wzmiankę. No super, a jak ktoś ma niby znaleźć dane nagranie spośród
    > miliona filmów w tym portalu? Nie mogliby podawać ID lub tytułu tego

    Oni to podają nie dla Twojej wygody tylko dla krycia swoje tyłka przed
    roszczeniami za wykorzystanie materiału. Nie spodziewałbym się
    udogodnień :-)

  • 4. Data: 2012-01-13 19:20:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    I jeszcze próba bojem:

    On 2012-01-13 19:22:08 +0100, "E52owner" <e...@n...com> said:

    > Nie mogliby podawać ID lub tytułu tego nagrania?

    Przepiszesz z telewizora bezbłędnie?
    <http://imageshack.us/photo/my-images/513/screenshot
    20120113at201.png/>

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2012-01-14 00:11:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Bydlę <p...@g...com> wrote:
    > I jeszcze próba bojem:

    > Przepiszesz z telewizora bezbłędnie?
    > <http://imageshack.us/photo/my-images/513/screenshot
    20120113at201.png/>

    Wystarczy tylko parametr watch=

  • 6. Data: 2012-01-14 10:44:24
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Oni to podają nie dla Twojej wygody tylko dla krycia swoje tyłka przed
    > roszczeniami za wykorzystanie materiału. Nie spodziewałbym się udogodnień
    > :-)

    najgorsze w tym wszystkim jest to, że oni biorą sobie te materiały z youtube
    i internetu kiedy chcą ale gdy tylko wrzucisz jakiś kawałek od nich to
    bardzo często jakaś tam papuga siedzi i zgłasza naruszenia praw autorskich.
    Zwłaszcza TVN dość często robi to nawet zgłaszając materiały nie tylko ze
    swojej stacji. Na przykład postrzelenie się Przybyła. Materiały TVP Info
    zostały zgłoszone przez TVN S.A. i są niedostępne. Ludzie wrzucają a oni
    specjalnie zatrudnili jakąś papugę co tylko śledzi i donosi. I tak nic nie
    tracą a gdyby zwolnili papugę to tracili by jescze mniej. Niestety
    mentalność psa ogrodnika.

  • 7. Data: 2012-01-14 11:49:46
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-14 01:11:09 +0100, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> said:

    20120113at201.png/>

    > Wystarczy tylko parametr watch=

    I dalej to samo = przepiszesz bezbłędnie podczas sekundowej (a może
    trzysekundowej) ekspozycji napisu w prawym dolnym rogu?
    :-)

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2012-01-14 11:51:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-14 11:44:24 +0100, "Doxent" <d...@g...pl> said:

    > a oni specjalnie zatrudnili jakąś papugę

    Nie, ta papuga pracowała już przedtem.

    > I tak nic nie tracą

    Wręcz przeciwnie - nie oglądasz u nich, tylko gdzieś "w przypadkowym
    miejscu mając w jednym ręku piwo, a drugim okiem oglądając pornosy" czy
    jak to tam wybredził "specjalista" od internetu i prawo człowieka...

    > a gdyby zwolnili papugę to tracili by jescze mniej.

    Nie, więcej.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2012-01-16 17:28:54
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > I dalej to samo = przepiszesz bezbłędnie podczas sekundowej (a może
    > trzysekundowej) ekspozycji napisu w prawym dolnym rogu?

    Wystarczy to: 2zcoc_4zc2E
    są jeszcze serwisy typu tiny, podałem propozycję z tytułem.
    Trzysekundówek nikt nie puszcza.

  • 10. Data: 2012-01-16 17:56:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-16 18:28:54 +0100, "Disappointed E52 owner"
    <d...@e...com> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wystarczy to: 2zcoc_4zc2E

    I wciż pada to samo pytanie, z odpowiedzią na które widać są problemy
    (odpowiedź nie pasuje do założonej tezy?).

    > są jeszcze serwisy typu tiny, podałem propozycję z tytułem.
    > Trzysekundówek nikt nie puszcza.

    No, to jaka będzie ta odpowiedź?

    --
    Bydlę