  • 1. Data: 2012-01-16 19:52:30
    Temat: dekoder DVB-T
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    podoba mi się coś takiego:
    http://allegro.pl/dekoder-stb-tuner-cyfrowy-dvb-t-wi
    wa-hd-50-full-hd-i2035593561.html
    czy Ktoś zna podobny model który wysyła zdekodowany sygnał dvb-t na jakimś
    kanale w kablu antenowym idącym do telewizora?

  • 2. Data: 2012-01-16 22:39:29
    Temat: Re: dekoder DVB-T
    Od: Bartek Leś <b...@w...pl>

    Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:
> [...]
    >
    > czy Ktoś zna podobny model który wysyła zdekodowany sygnał dvb-t na
    > jakimś kanale w kablu antenowym idącym do telewizora?
    Nie wydaje mi się, w miarę przyzwoite telewizory maja przynajmniej euro.
    Do starszego nie inwestowałbym 115 zł, zresztą gdyby było takie
    urządzenie kosztowałoby pewnie więcej.

  • 3. Data: 2012-01-17 05:28:16
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2012-01-16 20:52, identifikator: 20040501 donosi, że:
    > czy Ktoś zna podobny model który wysyła zdekodowany sygnał dvb-t na
    > jakimś kanale w kablu antenowym idącym do telewizora?
    Zawsze można użyć modulatora albo starego magnetowidu ;)
    Po euro STB(DVB-T)->VCR i po RF VCR->TV

  • 4. Data: 2012-01-17 06:41:51
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jf1v5t$arj$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > czy Ktoś zna podobny model który wysyła zdekodowany sygnał dvb-t na jakimś
    > kanale w kablu antenowym idącym do telewizora?

    Mam Wiwę HD-50 (kupiłem w sklepie, gdzie najdroższy jest klient za 95zł) i
    uważam, że za tą cenę bardzo dobry dekoder (a miałem 2 inne dużo droższe).
    Obraz ma najlepszy z tych, które miałem, nie zwiesza się. Można do niego
    dokupić modulator:
    http://allegro.pl/ak152a-rf-modulator-antenowy-rf-90
    00-telewizyjny-i2039073944.html

  • 5. Data: 2012-01-17 08:58:58
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

> [...]
    wa-hd-50-full-hd-i2035593561.html
    > czy Ktoś zna podobny model który wysyła zdekodowany sygnał
    > dvb-t na jakimś kanale w kablu antenowym idącym do

    A tak dokładnie to o co Ci chodzi? Ten tuner nie różni się
    niczym od innych. Na wyjściu antenowym nie dostajesz żadnego
    "zdekodowanego sygnału DVB-T". To jest albo najzwyklejsza
    przelotka antenowa, albo najwyżej modulator RF :-).