  • 21. Data: 2011-07-20 00:59:52
    Temat: Re: [sprzedam] fiat punto II - 117 tys
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Mikołaj Jopczyński

    > Niekoniecznie.
    > Uwazam, ze 60km to idealna wartosc, dla mlodziaka, ktory ma prawko <2l.

    Ja jak miałem prawko 2 lata to jeździłem zajebiście. ;-)

    I w ogóle zupełnie się z tym co piszesz nie zgadzam. Małe, mułowane autko
    zachęca do udowadniania wszystkim wokół, że potrafi się jednak jeździć
    szybko, a każdym samochodem da się pojechać te 120 km/h w mieście. W
    takim czymś, będzie to dwa razy bardziej niebezpieczne. Poza tym słabe
    auto wyrabia fatalny nawyk hamowania w każdej potencjalnie niebezpiecznej
    sytuacji, bo po prostu nie da się nic innego zrobić. Ani to nie
    przyspieszy, ani sprawnie nie skręci.

  • 22. Data: 2011-07-21 16:39:14
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    dzia:)