    From: pytaniec <pawelkaczmarekonet.pl@_NOSPAM_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: sroba nie chce się odkecić
    Date: Wed, 14 May 2014 14:14:20 +0000 (UTC)

    Siema. mam taki problem, muszę odkecić osłonę przedniej zebatki i jedna
    sróba ma obrobioną główkę ale w srodku ma rowek na sróbokręt płaski lecz
    już probowałem odkręcić śrubokrętem ale nie idzie, zapiekła sie czy cos,
    macie jakiś pomysł jak to odkecić, użyłem juz WD40 ale nie pomogło,
    użycie palnika czy przecinaka nie wchodzi w grę z powodu takiego że nie ma
    tam miejsca i obok jest plastki. prosze pomózcie. Sory za orty jestem
    dyslektykiem.